Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SJUK grej, hjälp

Postat av kittzah den 20 Mars 2009, 02:56
14 kommentarer · 41 träffar
hej fb'are, ska berätta om en sjuk grej som hände inatt.

Jag hade just varit hos bruden och tjillat me film osv, sen vid 23.00 gick jag hem för att slagga, satt mig vid datorn lite före och lyssnade på musik och snackade med lite polare i vent.
Kom på att jag hade tvätt tid så drog ihop lite kläder från golvet och sprang ner i tvättstugan, tog hissen ner och öppnade den feta dörren intill tvättstugan, och de första jag får se när jag kommer in är en nerknarkad uteliggare som ligger och runkar i torkrummet, han drog generat upp byxorna men innan jag hann se mer smällde jag igen dörren och sprang in till hissen och stack järnet upp till 5e våningen där jag bor.
Satt och skrattade som fan med polarna i vent när jag kom upp och berätta vad jag stötte på i tvättstugan, efter ett tag drog jag på lite musik igen och då knackade de till på dörren, och när jag öppnar står uteliggaren där och viftar med den och frågar om jag vill se mer, jag fattade ingenting, hur kunde han ens veta vilken våning jag bodde på och vilken lägenhet? jag smällde ialf igen dörren i ansiktet på han och låste fort.
Sprang in till min kusin som jag delar lägenhet med och berättade vad som hade hänt, hon sa ju självklart att jag myttade för henne, men så var inte fallet.
Så vi satt och såg på tv ett tag för att se om de skulle hända mer, och hipps vipps så hör vi hur de smäller till i brevinkastet och där ligger de en sperma sats på golvet, då hade uteliggaren stått och runkat utanför dörren och sprutat in på golvet.
Jag hade ju inget val än att torka upp den själv, och fyfan va nära jag var på att spy på golvet, han kan inte ha tvättat skruven på ruggigt länge, luktade gammal fläns och ruttet ollon.
Hur som helst så kastade jag pappret i toan med spermat på och gick och la mig..
Efter ett tag så ringer min mobiltelefon och jag halvsover ju, så jag kollar inte vem de är, men då är de någon idiot som ringer och stönar i telefonen, en kille, han lät som en vårkåt älg.
Jag la på fort som fan, och äcklad som jag var så stängde jag av min telefon för att vara säker på att han inte skulle kunna ringa upp igen.
Så jag la mig och försökte somna igen, låg i minst 30min innan jag somnade, och då vaknar jag av att någon skriker in i brevinkastet och stönar och skriker, efter 15-20minuter så upphör stönandet och skrikandet, och hör sitter jag nu vid fb.
Funderar på att ringa snuten, för idioten verkar inte sluta, någon som har något tips på vad jag kan göra? detta är obehagligt och har aldrig varit med om liknande.

TIPS TACK!

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..