1
recept tips
Postat av roligkille den 18 Mars 2009, 22:11
8 kommentarer · 66 träffar
tjolahopp! är rätt aktiv inom styrketräning eller vad man ska säga. Och ni som tränar vet säkert att det är viktigt att fylla på kroppen med ''bränsle'' ; innan man tränar. Problemet är att jag börja bli trött på min gamla vanliga mat. Det jag väljer mellan är typ , pitt i anna HEHEHEHE skoja bara. Nemen pytt i panna med stekt ägg , köttbullar och spaghetti , grovt bröd med ägg och skinka...
Kan även tillägga att jag inte har så mycket tid på att fixa käk. Kommer hem från skolan , fixar käk och drar och tränar direkt.
Så frågan går över till er , eller tips eller vad man nu kan kalla det.
Kan ni ge förslag på lite goda , nyttiga mat rätter ni brukar äta eller vet!Dom ska gå snabbt att göra. Vill inte stå och kocka i 1 timme precis. Utan smidigt , snabbt , och gott!:D
Och nej , jag vill inte göra mat dagen innan. Och nej , kosttilskott är inget förslag. vill äta en god måltid!
Tack på förhand! /mvh hundkalv
ps. ursäkkta särskrivnin okk stavfel.
Kan även tillägga att jag inte har så mycket tid på att fixa käk. Kommer hem från skolan , fixar käk och drar och tränar direkt.
Så frågan går över till er , eller tips eller vad man nu kan kalla det.
Kan ni ge förslag på lite goda , nyttiga mat rätter ni brukar äta eller vet!Dom ska gå snabbt att göra. Vill inte stå och kocka i 1 timme precis. Utan smidigt , snabbt , och gott!:D
Och nej , jag vill inte göra mat dagen innan. Och nej , kosttilskott är inget förslag. vill äta en god måltid!
Tack på förhand! /mvh hundkalv
ps. ursäkkta särskrivnin okk stavfel.