×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HAHAHA roligaste bråket!

Postat av hyst den 18 Mars 2009, 14:53
15 kommentarer · 268 träffar
haha hejhej

Såg det absolut mest underhållande slagsmålet någonsin! Jag satt på spårvagnen påväg hem från skolan, och så stiger det på en mörk kille av utländsk härkomst, vi kan kalla honom "Aladin".

Nåväl, denna kille var inte nådig med volymen på sin telefon kan man säga, han drog på en utav cascadas mest uttjatade låtar på högsta volym utan någon som helst sympati för alla medpassagerare. Hur som helst, två rader bakom mig sitter en typisk fylletratt, han hette förmodligen Hasse eller något inte vet jag. När Hasse tröttnade på Aladins musik så ryter han till riktigt ordentligt "Hurru du sin j*vla sandmänniska du är inte ensam på vagnen". Och givetvis blir Aladin sur och ryter tillbaka "Ey mannen vad f*n säger du?"

Då ställer sig Hasse och och börjar kasta en massa tomburkar på Aladin HAHAHAHA. SÅ jäääävla sjukt, Aladin gjorde sitt yttersta för att försöka blocka Hasses attempt till träff. Givetvis blir Aladin frustrerad och går fram och försöker slå till den gamle stofilen Hasse, men det sjuka är att Hasse lyckades "dodgea" alla Aladins slag. Inte en enda träff fick Aladin in, och innan Hasse fick chansen att slå tillbaka kom det någon ettrig jävel och stoppade det hela.

Hahaha detta måste i alla fall vara något av det rooooligaste jag har sett, helt sjukt hahaha.

Hur som helst, kände bara att jag behövde skriva av mig lite, så för att inte göra någon admin illa till mods måste jag tillägga att detta är fullt sant!

Diskussions moment : Berätta det roligaste slagsmålet ni har sett!

OverNout
Föregående tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..