1
Den sorgliga Julen
Postat av xplosiv den 15 December 2004, 19:28
129 kommentarer · 181 träffar
Nej, jag är inte deprimerad och mår rätt bra i allmänhet, är ingen datornörd/nolifer etc.
Bara så att vi har rett ut det.
När jag var liten fanns det inget så bra som Julen, fan va mysigt det var, alla är glada och alla får presenter, god mat och kärlek. Kalle Anka, Jultomten och alla andra roliga överraskningar.
Men nu är jag snart 15 år, Julen lockar inte alls lika mycket - inte för tillfället iaf, jag vet inte vad jag ska önska mig, så här ser min "Önskelista" för, om man kan kalla detta sorgliga ting för det.
1. Pengar till kläder
2. Någon ny parfym + kvitto
3. Gymkort på ”Feelgood”
4. Moore Prenumeration
5. En resa till London över helgen med en kompis + hotell, Ryan Air är så billigt ändå snåljävlar
6. 20 000 kr istället för en moped, jag vet att ni vill ;)
Den är "menad" åt min familj, och det är med en stor nypa ironi :)
Hur ska jag bota detta och vad i hela friden ska jag önska mig?
Mvh,
Tom
Har valt att redigera min genuina önskelista efter klagomål från användare, pyttsan!
Bara så att vi har rett ut det.
När jag var liten fanns det inget så bra som Julen, fan va mysigt det var, alla är glada och alla får presenter, god mat och kärlek. Kalle Anka, Jultomten och alla andra roliga överraskningar.
Men nu är jag snart 15 år, Julen lockar inte alls lika mycket - inte för tillfället iaf, jag vet inte vad jag ska önska mig, så här ser min "Önskelista" för, om man kan kalla detta sorgliga ting för det.
1. Pengar till kläder
2. Någon ny parfym + kvitto
3. Gymkort på ”Feelgood”
4. Moore Prenumeration
5. En resa till London över helgen med en kompis + hotell, Ryan Air är så billigt ändå snåljävlar
6. 20 000 kr istället för en moped, jag vet att ni vill ;)
Den är "menad" åt min familj, och det är med en stor nypa ironi :)
Hur ska jag bota detta och vad i hela friden ska jag önska mig?
Mvh,
Tom
Har valt att redigera min genuina önskelista efter klagomål från användare, pyttsan!