Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur man blir Huligan.

Postat av AIK4Lif3 den 15 Mars 2009, 00:29
75 kommentarer · 2 246 träffar
Tjena!

Det är ju snart dags för ny fotbollssäsong och alla ser ju fram emot den!

Jag har själv laddat upp med Årskort på norra stå, Nya farliga kläder och bärs. Jag hoppas ni har gjort detsamma!!??!

Längtan inför säsongsstarten är olidlig och jag har redan nu börjat sjunga hejaramsor vart jag än går. A-A-A-A-AIK Å VA DE LÅTER BRA!!

Grannen har klagat men det fixade jag och grabbarna snabbt..

Jag är ju med i Young Boys. Och för mig är SJÄLVKLART att man slåss i Lagets Namn. Därför undrar jag nu om ni också tänker ställa upp för erat Lag och Slåss.

Även om ni inte har slagits i Lagets namn dom senaste säsongerna så tycker jag det är dags att börja med det i år!!!?!

Jag har ju lite tips om hur man blir en perfekt Huligan. Här kommer dom..

Klädsel:
1. Köp vita skor.. Helst Lacoste, Adidas, Fred Perry.....
2. Keps.. Helst Henri Lloyd eller Burberry
3. Stone Island tröja..
4. Stone Island Jacka.. eller C.P Company med inbyggda glasögon..
5. Kalle Anka strumpor..
6. Stone Island Jeans..

Hur man ska bete sig:
1. Var alltid seriös/allvarlig, Huliganismen är inget skämt..
2. Ta aldrig Skit. Även om det är en julgran som provocerar så ska du ge tillbaks minst dubbelt så mycket och hårt..
3. Drick Bärs.. Du ska tåla minst 8 Bärs utan att bli märkbart berusad..
4. Skaka alltid hand med Grabbarna och glöm inte ta av handskarna när ni gör detta (ifall ni har det på vintern).
5. Hälsa Alltid på Topboysen först.. Dom är viktigast och skall därför behandlas med ytterst respekt.
6. Inga onödiga Léenden.. Le bara när det är Topboysen som drar ett skämt (Fast det händer nästan aldrig eftersom dom är så allvarliga)
7. Lär känna dina fiender/motståndare bättre än dina grabbar.. Dom du vet mest om är det lättast att skada där det gör ont..
8. Du ska aldrig röra eller tilltala (utan tillstånd) någon grabbs tjej..
9. Backa ALDRIG och var ALLTID beredd på att försvara det du står för!!
10. Börja i någon Kampsport Tex.. Thai Boxning, Taekwondo, Boxning eller Karate.. Och kolla mycket på K1 och MMA på tv..

Har denna tråden fått er att ändra uppfattning om huliganer i allmänhet?
Skulle ni själva kunna tänka er att bli Huliganer eller iallafall bete er som dom efter den Info jag givit er?
Jag svarar gärna på frågor angående Young Boys(Firman Boys Yngre grabbar) och AIK!!?!!!?.. FATTAT?!!??!..

Här kommer en bild på ett perfekt exempel på en riktig Huligan..
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/-389173.jpg (jag)

75 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 75 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..