Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brutet underben (tipz)

Postat av hooa den 14 Mars 2009, 18:47
20 kommentarer · 443 träffar
Tjenare :D

Slutsekunden i matchen, jag springer mot bollen och det gör ju klart motståndaren också. Sparkar men alla min kraft dock hinner han före och för undan bollen. Våra benskydd slås kraftigt mot varran och hans "tjocka sida" på benskyddet mot min "smala sida" Och då går mitt underben dvs. Smalbenrakt av. Så nu blir det gips i 6-8 veckor. Det var ändå en relativt "fin" fraktur enligt sadistdoktorn som drog mitt ben till rätt läge.

Nu har jag då ca 2-3 dagar i soffan tills jag har blivit av med den värsta smärtan och kan hoppa lite på kryckor.
Sen har jag 1 vecka ledigt från skolan för att lätta på trycket från musklerna som fått sig en blödninig.

Jag behöver alltså förslag på filmer,spel, saker osv. man kan göra medans man ligger i sin sketna soffa. Har tillgång till Tv, bärbar dator som inte klarar några spel, Gamecube, ps2 och ev Xbox360.

När jag kan ta mig till datorn så kommer jag göra det. (och spela wow)

Diskussion: Gipsat ben fast 1 vecka ledigt från skolan (utan prov osv.) Bra/dåligt

Hooa
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..