Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Zombiebreakout

Postat av ravenwoolf den 12 Mars 2009, 22:52
10 kommentarer · 52 träffar
Tjena, med tanke på all uppståndelse runt zombiebreakouten som Fb:are har skrivit om tänkte jag göra alla fragbitare till överlevare.

Först och främst vill jag tacka Jormar och Saken för att bidragit till detta.

Om epedemin bryts ut gäller det att handla snabbt. Det första som jag rekommenderar att göra är att självklart skaffa vapen, till skillnad från vad många tror är det inte meningen att du ska roffa åt dig så många olika vapen som möjligt, detta kommer bara göra att du får problem att handskas med dem, istället tycker jag att du ska ta så mycket ammunition som möjligt och 1-2 vapen. Det är också svårt att få tag på annat än jaktvapen här i Sverige, därför anser jag att det klokaste man kan göra är att råna en polisstation där de ofta finns mp4:or. Att råna en polisstation kan dock vara svårt och det innebär också en stor risk att göra detta, om ni klarar det är mitt andra förslag att kapa en vikinline och dra ut på hafs med mycket mat och många brudar. Ett annat förslag som jag anser bäst, är att ta er in på ett fängelse och bli kompis med fängelsevakten (om han fortfarande lever), i och med detta kan ni gömma er i en cell där zombies har svårt att ta sig in. Detta kan dock bli svårt när hungern kommer. Du kan räkna med att det är 100-talszombies i fängelset du befinner dig på och därför gäller heller inte ordspråket: Ensam är stark. Ni bör åtminstone vara 10 stycken och systematiskt döda zombie för zombie. Eftersom fängelsegångar är smala bör ni bara bli attackerade av 3-4 zombisar i taget. Med 10 mp4:or bör detta inte vara något problem.

Om du lyckas överleva såpass länge att du får brist på mat på vikinglinebåten, så bör du ta dig i land, springa till närmaste okq8 ta ett släp, lasta det fullt med mat och sedan springa ner till båten jagad av 1000-tals zombies. Bra vapen vid detta tillfälle är självklart handgranater och minor då du kan springa och droppa dem bakom dig. En stor risk om du överlever länge på båten är att du tröttnar på att leva där. Jag föreslår att du då byter båt till siljaline där dem har caribisk tema. Detta borde pigga upp dig igen.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..