1
Ångest utan träning.
Postat av Cosmetica den 12 Mars 2009, 01:17
18 kommentarer · 180 träffar
Hej. Idag när jag kom hem från skolan somnade jag djupt och sov tills ungefär nu så jag har slaggat typ 12 timmar och missade i.om. det träningen. Jag måste säga att jag hatar att missa träningen om jag inte missar den medvetet och jag får rätt mycket ångest och jag vill inte missa något.
Brukar ni få samma känsla när ni missar en träning och hur gör ni för att jobba bort den här ångesten? Jag känner att det är jävligt onödigt att vara grinig över något man inte kan göra något åt och känner därför att jag behöver hjälp om hur man ska kunna jobba bort den där jobbiga känslan.
Nu blir det inge mer träning förens på torsdag (Idag) och träningen är något jag verkligen behöver för att slippa bli sur hela tiden osv, har ni nå tips om hur man gör sig av med aggresioner utan att behöva slå sönder saker?
Brukar ni själva ha sånna här ångest känslor när ni skippar en träning?
Brukar ni få samma känsla när ni missar en träning och hur gör ni för att jobba bort den här ångesten? Jag känner att det är jävligt onödigt att vara grinig över något man inte kan göra något åt och känner därför att jag behöver hjälp om hur man ska kunna jobba bort den där jobbiga känslan.
Nu blir det inge mer träning förens på torsdag (Idag) och träningen är något jag verkligen behöver för att slippa bli sur hela tiden osv, har ni nå tips om hur man gör sig av med aggresioner utan att behöva slå sönder saker?
Brukar ni själva ha sånna här ångest känslor när ni skippar en träning?