1
UF - Monter. PROBLEM!
Postat av LoaT den 12 Mars 2009, 00:10
7 kommentarer · 279 träffar
Hallå!
Vi har ett problem när vi ska göra affischer till montern..
montern kommer vara 1x2x1m bred och 2.5m hög, den kommer vara täckt med svart tyg..
här är problemet: vi har VÄLDIGT svårt att enas om hur affischerna ska se ut, simon tycker att affischerna ska ha svart bakgrund och vit text, sen när jag sa att det inte kommer bli snyggt... så säger han att det ska vara grön ram, grön text och svart bakgrund på affischen och jag tycker det bara ska vara en vit affisch med svart jävla text.
sen gnäller han om att i detta fall:
Simon Davidsson - Ekonomi- och Marknadsansvarig
att den ska se ut såhär:
Simon Davidsson - Ekonomi-/Marknadsansvarig
vilket jag tycker är helt fel! vad har ni för åsikter? han gnäller även om att det ska stå chef... ps, vår svensklärare kommer komma på mässan och kolla på våra texter osv.
TACK!
OBS: jag skrev detta sjukt fort och orkar inte skriva det grammatiskt korrekt!
Vi har ett problem när vi ska göra affischer till montern..
montern kommer vara 1x2x1m bred och 2.5m hög, den kommer vara täckt med svart tyg..
här är problemet: vi har VÄLDIGT svårt att enas om hur affischerna ska se ut, simon tycker att affischerna ska ha svart bakgrund och vit text, sen när jag sa att det inte kommer bli snyggt... så säger han att det ska vara grön ram, grön text och svart bakgrund på affischen och jag tycker det bara ska vara en vit affisch med svart jävla text.
sen gnäller han om att i detta fall:
Simon Davidsson - Ekonomi- och Marknadsansvarig
att den ska se ut såhär:
Simon Davidsson - Ekonomi-/Marknadsansvarig
vilket jag tycker är helt fel! vad har ni för åsikter? han gnäller även om att det ska stå chef... ps, vår svensklärare kommer komma på mässan och kolla på våra texter osv.
TACK!
OBS: jag skrev detta sjukt fort och orkar inte skriva det grammatiskt korrekt!
vilket är snyggast/rätt?
17 personer har röstat