Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Klimatet påverkar SEX - KÅTHETEN??

Postat av kalle_anka_ den 11 Mars 2009, 16:01
14 kommentarer · 79 träffar
Alla vi har våra behov: Allt från sömn, mat, syre, sex, allt möjligt men ibland undrar jag: kan inte vissa av dessa behoven skippas ibland och inte dyker upp när man minst vill att den ska dyka upp?

Idag satt jag på biologi-lektionen, hade sjuuuukt svårt att koncentrera mig. Hon läraren stod där uppe på tavlan och bara babblade på sin genomgång och i början undrade jag vad som var felet, jag som brukar ha så lätt att koncentrera mig på lektionerna men sen efter 5 minuter började jag ana vad som hände: Jag fick plötsligt stånd och var helt jäkla kååt MITT UNDER LEKTIONEN (!!!) Vad är det som hänt med mig egentligen? Varför JUST i skolan, mitt under lektionen? Jag försökte dölja ståndet så mycket jag kunde men det var svårt för OM jag får stånd så syns det riktigt riktigt stort, det syns klart å tydligt kan man säga! Ok, tack å lov hade jag skolbänken framför mig och därför gick det ok att dölja detta samtidigt som man satte sig ner och liksom försökte trycka ner gylfen varannan minut.

Min klasskamrat som satt bredvid mig, hon undrade vad jag höll på med under bordet eftersom jag trycker ner mitt skrev hela tiden och hela bänken skakades som att någon höll på å runka och jag bara log mot henne lite generad och låtsades som att ingenting hade hänt! :$

Jag försökte tänka på nånting annat och intalade mig själv: NEJ NEJ NEJ! Jag ska inte tänka på sex eller nånting snuskigt nu, jag har faktiskt biologi-lektion nu och det gäller att hänga med på lektionen och koncentrera sig annars kommer man inte att förstå nånting av genomgången sen när man kommer hem!

Det gick tyvärr inte så bra, jag var ovanligt kåt för att vara Johan, man hade sjukt svårt att koncentrera sig och det kändes som att jag skulle sprängas av kåtheten, jag ville hem helt enkelt men jag kunde inte för jag sitter mitt i klassrumet bland 30 andra klasskamrater!

Ok, nu kommer det värsta, lektionen är slut och jag måste stå upp och gå ut genom dörren och då blir det mycket mycket svårare att dölja ståndet som nu var helt hård och sticker rakt ut i vädret.... hmm ... jag tänkte till lite snabbt och tog mina böcker och spraaaang rakt ut genom dörren snabbt ut till toaletten, låser in mig där och sen kämpade med "herr krigaren" i 15 minuter!

Jag försökte lugna ner honom och han sa: "I need pussy!!!!! NOOOOOW!!!!!"

Min hjärna sa: "Nej, vi befinner oss i skolan nu, det är helt fel tillfälle med dina krav!"

Johan sa: "Jag håller med hjärnan, vi befinner oss faktiskt i skolan just nu och jag ska inte vara din slav och orkar inte tillfredställa dig mitt i skolan, så nu får du hålla dig! Bort med allt snuskiga tankar, nu ska vi ta nya tag och gå in i ny lektion och skärpa oss!"

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..