Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mixmegapol / adobe flash (hjälp önskas)

Postat av Oggew den 10 Mars 2009, 20:10
0 kommentarer · 249 träffar
Hallå
.
Vill ha lite hjälp till adobe flash hade jag tänkt migockså.
Det är såhär att jag håller på att göra en hemsida till klanen som jag har, jag har gjort lite tester i photoshop men jag vill ha flash istället. Så vill ha lite tips hur man kan göra saker och ting där här en liten sammanfating vad jag vill kunna göra i adobe flash.

• När muspekaren hålls på en text så blir den blå som igentligen e vit så när man drar bort pekaren så blir den vit igen.

• När man klickar upp ett fönster så ska det ploppa upp snyggt från något hörn.

• Ha bilder i bakgrunden som rör sig.

Jag såg detta på en hemsida som någon hade gjort nyss, hemisdan var: http://www.cirkusmusic.se/ecar d

Det e riktigt snyggt och bra gjort vill lära mig hur man gör så typ tipsa gärna med en bra guden eller något annat

2. Jag hörde lite sköna låtar på mixmegapol 1.07 Malmö idag mellan 12-13 tiden idag så undara jag hur man får fram låtlistan som spleats över dagen och så ni fattar, har själv kollat runder men hitta inget ;s;S;s;S
tack som fan i förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..