Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tjej problem

Postat av hubbabuba den 8 Mars 2009, 20:55
28 kommentarer · 225 träffar
tja fb!

jo nu är det så att jag har ett stort problem som jag tänker på jätte mycket just nu!

kan börja med att säga att mina kompisar sa att deras kompis tyckte jag var snygg. jag blev ju såklart intresserad och så hände det att vi var på samma fest! efter ett tag så började vi dansa med varann och vill höll på tills festens slut, dock så blev det inget hångel men jag gav henne en puss på kinden och så fick jag även hennes nummer!

efter festen så har vi smsat och träffats på helgerna med våra gemensamma kompisar och sett på skräckfilm typ!

vi har hållit handen varenda gång och suttit nära varann, och när vi skulle gå hem så slutade det alltid med en kram och dom senaste gångerna en puss på munnen.

har även varit ute och gått med henne ensam en gång och det var super trevligt! så nu var/är vi liksom på G om man säger så.

men nu när ni vet hur allt började så kan jag komma till problemet!

allt började med med att jag har varit och åkt snowboard hela sportlovet i hemavan, och hon har varit hemma.

vi smsade nästan varenda dag för att se hur läget var och hon sa att hon saknade mig, och självklart sa jag detsamma.

men nu i förrigår så kom jag hem och vi träffades med våra gemensamma kompisar och allt kändes normalt.

vi avslutade med en kram innan hon gick hem.

men det var nu i igår som det konstiga började hända.

vi hade hyrt skräck film med våra kompisar och allting verkade helt normalt, tills vi började filmen. jag höll min hand nära hon så att hon lätt kunde ta tag i den och hålla om den. men hon tog aldrig tag i min hand. jag satt med öppen hand hela filmen och vid förra tillfällen hade hon tagit handen, men hon gjorde det aldrig under hela filmen!! jag sa ingenting och jag tänkte först efter ett tag att jag bara skulle ta tag i hennes hand men jag vill inte verka för påtvingande. just nu tänkte jag bara: vad är det som händer?

sen när hon skulle gå hem så slutade det med en kram och en puss på munnen, vilket jag tyckte var konstigt eftersom hon inte höll min hand under hela filmen.

hursomhelst så åkte vi och våra kompisar ut och åkte skidor och snowboard och det var sådär, för hon pratade mer med min kompis än vad hon gjorde med mig, fast jag var rätt så trött så jag vet inte om det var jag som inte var på något direkt prathumör men det är klart jag blev sur på han, men jag sa inget.

när vi sen skulle åka hem i bilen så hände det nåt mer.

hon hade typ somnat eller typ halvsov,jag vet inte, men hon hade sitt huvud lutat åt mitt håll och då lutade jag mitt huvud mot hennes och så gjorde jag även så att utsidan av min hand låg mot hennes utsida. men sen vet jag inte när hon märkte det, då flög hon upp lite och slutade att luta sitt huvud samtidigt som hon tog bort handen. så då kände jag bara: nä nu är det nåt som händer här!!

och det som är, jag vet inte vad som har hänt, jag har verkligen ingen aning om vad jag har gjort och jag vet verkligen inte vad jag ska göra! jag tycker verkligen jättemycket om hon och hon har sagt förut att jag är jätte trevlig och snäll. men jag har ingen aning om vad jag ska göra nu.

så snälla hjälp mig, vad ska jag göra?

edit: på tal om ingenting, hur ofta ska jag höra av mig till henne?

har hört av mig typ varenda dag för att höra hur hon mår och vad som händer, men blir det för ofta, tänker på om hon blir trött på mig, och det blir drygt?
Föregående tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..