Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Märkligt problem. Blåskärm e.tc

Postat av Goer den 8 Mars 2009, 14:24
8 kommentarer · 277 träffar
Hallå hallå.

Jo för några dagar sen så dog min sambos systers dator. Eller ja snarare den gick ej att starta trotts att hon bara startade om den pga. att den var slö, det behövdes mao.

Efter det går det inte att komma in i datorn. Bluescreen i drygt 0.5s nåt med boot_failure typ, sen startas den om o så samma sak. Jag gjorde vad jag kunde men lyckades inte lösa det, gav rådet att reparera med xpskivan.

Nu till de lite större problemet. Samma sak har hänt mig nu. Och jag har en acer aspire one.. En minidator utan CDROM.

Har testat allt, F2, F8, F12. Startar om på alla möjliga vis i olika lägen. De är samma sak hela tiden.. Enligt acer ska ALT+F10 få en att komma in och kunna återställa hela datorn.. Men de funkar inte heller..

Vad är de för problemet som uppstått för oss båda? Och även ett par andra känningar..Hur löser man det?

Jävligt drygt iaf. Dessutom är det home edition på datorn, fick givetvis ingen skiva till då ingen cdrom finns, så ingen ide o köpa en extern cdrom o formatera om, då jag bara hitta drivisar till home.. Samma kanske funkar till xp pro?

Jaja.. HJÄLP :)

Thx!

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..