Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

pop pop pop

Postat av SmoothTroopah den 8 Mars 2009, 02:37
1 kommentarer · 86 träffar
Tjaow,

Jag har ett problem. när jag har uppe en internet sida kommer det från tid till tid upp pop ups. Antagligen efter att jag vart inne på porr sidor osv.

Har inte stört mej överdrivet mycket förutom att det då och då kommer nåt jobbigt högt ljud när man spelar cs.

Men nu vill jag ha bort skiten. Efter att när jag satt ensam på mitt rum i mörket då jag fick höra ett så läskigt ljud att jag höll på att trilla av stolen. Jag sket på mej. Sen ser jag denna läskiga pop up och fick panik. Vad det var för pop up hör inte hit... heheheheh

Iaf. Nån som vet nåt bra sätt att ta bort det? Har testat att ändra inställningar på windows explorer där pop upsen bruka komma upp i. Det funka när jag tryckte in arbeta offline. Detta gav mej stora konsekvenser då jag inte kan logga in på steam eller msn utan att kryssa i den igen. Men nu är det så att pop upsen har börjat komma i firefox med. >>

Jag har sökt igenom burken för att hitta virus eller dylikt. Men jag har inte hittat några.

Nån som har tips? ;o
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..