1
Mobbade en kille när jag var liten
Postat av Motherofgod den 7 Mars 2009, 22:54
69 kommentarer · 446 träffar
Hej på er. När jag gick i 6e klass så började det en ny kille på vår skola. Han hade bott i Danmark i 6 år ungefär och skulle bo hos sin mormor i här i Sverige. Denna kille var helt efterbliven vilket resulterade i att jag började att mobba honom. Det gick så långt att han stannade hemma från skolan och ville ta livet av sig. Det blev dessvärre inte bättre när vi började högstadiet. Hans nya klass mobbade han också, så jag tror tillslut att han flyttade tillbaks till Danmark där han hör hemma. Efter detta så ångrade jag mig i flera år men så såg jag ett klipp på youtube. Tror ni inte att den efterblivna jäveln ställer upp i idol?? Här är klippet: http://www.youtube.com/watch?v =orLo6kr7hDk
Alla min årslånga ånger försvann på 3minuter och 11sekunder. Man kan verkligen inget annat än att skratta åt honom. Han bevisar till och med i klippet att han inte har blivit något smartare under alla dessa år som gått.
För att skapa diskussion: Har ni mobbat någon, och ångrar ni er?
Alla min årslånga ånger försvann på 3minuter och 11sekunder. Man kan verkligen inget annat än att skratta åt honom. Han bevisar till och med i klippet att han inte har blivit något smartare under alla dessa år som gått.
För att skapa diskussion: Har ni mobbat någon, och ångrar ni er?