Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Den värsta fyllan i mitt liv

Postat av robban_hockey den 7 Mars 2009, 13:34
73 kommentarer · 1 653 träffar
Hej Fragbitekompisar, det är med stor sorg jag skriver detta meddelande. De senaste 8dagarna har varit de värsta i mitt liv...

Allting började med att jag hade inhandlat ett flak stark öl och beställt en hempizza till mig lägenhet för att ha en hel myskväll för mig själv framför lite porr.
Ölen smakade avslagen och slank inte ner så lätt som den brukade göra, så jag bestämde mig för att gå in på de lite hårdare grejjerna och tog fram min gamle trogna vän Jack. Efter några glas Jack & Cola började jag känna mig full.

När klockan var 22 bestämde jag mig för att ringa två polare och höra ifall de ville spela lite poker hemma hos mig, de ville dom. Både Johnny och Fimpen hade med sig varsin sjuttis. Åh som vi shottade!

När klockan var 02.00 drog Johnny och Fimpen hemd dyngraka båda 500kr fattigare och jag 1000kr rikare :). Jag skickade glatt ett sms till min flickvän och berättade om mina ny invunna pengar.

Efter den här kvällen har jag minnesluckor från 7 dagar frammåt. När jag kollade min mobil igår fick jag se till min stora förvåning att det är Fredagen den 6 Mars 2009. Jag har alltså haft minnesluckor eller typ hamnat i "koma" sedan torsdagen den 26e Februari. När jag tittar mig omkring i min lilla trevliga tvåa på Skeppargatan ligger det kläder, pizzakartonger och ölburkar överallt, en spya i badkaret m.m.. När jag kollar igenom mina sms har jag fått hat sms från min flickvän, min mamma och Johnny. Min flickvän Nora har skrivit saker som "Jag hatar dig!" och min morsa har skrivit att jag aldrig mer är välkommen hem till dom.

Jag har ingen som helst aning om vad jag har gjort under de senaste 8 dagarna och bestämmer mig för att ringa Fimpen. Fimpen svarar med en däppig svag röst och frågar om jag fortfarande lever. Ja säger jag med en whiskyröst och tillägger att de är den värsta bakfyllan jag någonsin haft i mitt liv.
Han fortsätter förklara vad jag har gjort under de senaste dagarna och berättar för mig att jag tydligen har slagit min egen flickvän.. att min egna lilla prinsessa har åkt på stryk från sin älskade Robert de är sinnesjukt. Jag har tydligen sagt till min flickvän "hållkäften Nora innan jag bankar in fittan på dig!". Usch va grov jag har varit, vilken ångest jag har..
Det låter helt sinnesjukt men de värsta är inte över än.

Jag har fått sparken från min eget jobb efter att ha kallat min chef för "en fittskalle" och gått berserkargång mott mina kollegor. Varför jag är ovänner med min familj vet tyvärr inte Fimpen..

Det är nu ni kommer in i bilden fragbite, vad skulle ni ha gjort i min situation snälla hjälp mig;

ska jag ringa till min föräldrar och förklara att jag har varit helt jävla dyngrak i 8 dagar och att jag inte kommer ihåg ett piss eller ska jag skita i det och leva kung som fullast i stan? Ska jag kontakta Nora vafaan ska jag göra??

, Hjälp mig Fragbite
Föregående tråd

73 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 73 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..