Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träffa tjej

Postat av Felixk den 6 Mars 2009, 15:51
61 kommentarer · 320 träffar
Hej

har pratat me en tjej under en längre tid, o nu ska jag träffa henne. Jag är väldigt oerfaren kring tjejer och undrar vad jag ska tänka på? är lite blyg av mig så kanske ska jag stoppa i mig lite alkohol?

Ge mig alla era tips, även ni p12s, kör hårt:)

kollar tråden lit senare, ska till affärn o köpa tuggumi nu :p

edit: började jävligt segt.. sa inte mycket alls. Fick en kram sedan gick vi runt på stan. Gick typ bakom henne för det mesta. Sedan tyckte hon att vi borde träffa hennes kompisar eftersom detta inte kommer något vart. O det gjorde vi.

Denna unga kväll fortsatte med att jag gick för det mesta bakom dom och sa ord som, mm ok ne etc.

Efter ett tag så började de prata om någon kille som skulle ha fest ikväll. Jag lyssnade inte speciellt noga och allt ja ville och tänkte på var när jag fick gå hem.

Sedan helt plötsligt så försvann dom. Tror dom skulle in i ngn affär lr dylikt och jag som sagt va i mina egna drömmar så jag tappade bort dom haha. Blev lite glad då jag kände att jag var fri och kunde gå hem. Hon har inte skickat något sms än om mitt försvinnande hon kommer troligtvis inte göra det.

Kort sammanfattning; FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIL! Mycket pinsamt, mycket pinsamt.
Föregående tråd

61 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 61 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..