Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag var på konsert plötsligt...

Postat av Alltdukanonskadig den 5 Mars 2009, 02:21
9 kommentarer · 75 träffar
Joo tjena Fragbite jag var på en konsert i sommras :)
Massa feta artister bland annat Mofeeta och jerre , Chords och massa flera :)

Som ni vet själva av erfarenhet eller iaf dom flesta av er så brukar man ju dricka rätt bra när man är på konsert så ja ni fattar var ju inte nyktrast där.
Men iaf sen efteråt va de efterfest med kändisarna för dom bjöd in alla som kom på den lilla konserten...
Jag drack och hade kul plötsligt så ringer en tjej som jag träffat för länge sedan.. 0_o
Full och kåt som man är så säger man väll visst.. :o
Hon är en fin tjej stora bröst och blont hår en ängel som landa på ansiktet ja ni fattar en perfekt 4a. Men iaf hon bodde ju inte så långt bort så gick ju dit på en 10 minuter eller nånting. Plötsligt träffar jag på henne utanför hennes port..
Står och pratar en 5-10 minuter plötsligt kysser hon mig full som man var så glömmer man lätt bort att hon var en 4a och tänker att man hitta den där oförglömmliga 10an.. :P
Så det ena leder till den andra så står vi där jag med min hand innanför hennes byxor... Vi går upp till hennes rum och klär av oss och så precis när jag ska sätta på hon viskar hon i mitt öra "SLICKA MIG" så går neråt ni vet som en ungkarl som man är.... :P Går ner och slickar en liten stund sen sätter på henne:P När jag håller på ringer plötsligt min polare om att han vill in i bilen jag har glömt att jag hade nycklarna till bilen vi skulle slagga i så får ju lov att glida för vart borta ett tag och klockan va runt 7-8 på morgonen.. Jag klär på mig och är på väg ut medans jag kollar tillbax Plötsligt får jag syn på den röda fläcken som rinner där i sängen 0_O Jag får panik säger Hej då snabbt springer ner spyr som ett as utanför hennes lägenhet... Det var min kväll det glömmer det inte sjuka saker händer alltid när man minst anar det. Brudar ljuger en till bad things FB...

Jag bjuder på stavfel och punkter har jag inte tid med så HF..
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..