Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

fight / musik

Postat av TaiBazo den 4 Mars 2009, 20:22
21 kommentarer · 42 träffar
tjena, fick precis höra att brudens ex går runt och snackar skit om både mig / henne, ingenting jag direkt ville höra med tanke på att jag aldrig tyckt om han men också inte kännt honom, förstår inte varför han gör det eller vad han snackar om..

men iaf, tycker det är ganska allvarligt att gå runt och snacka skit bakom ryggen på en.. jag tycker dock också att det är väldigt fjantigt att "slåss" ute på gatan osv.. kan säga att jag också hållt på med olika kampsporter osv t.ex. boxning..

Men nu är det så att denna killen gått över gränsen och skulle då behöva få lite vett i säg att man inte gör så.. gillar inte våld över huvudtaget men nu är jag riktigt pissed ...

Vad ska jag göra ?
Ignorera det eller stå upp som en man och slå ner killen? Säg gärna lite taggar låtar.. olika "fight" låtar etc.. tycker dom har en bra stämning. EX : Take_My_Cool_Off_(Ft._Lazee)__ _Fly_Fresh
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar