Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skratt tråden!

Postat av gooch den 3 Mars 2009, 23:41
15 kommentarer · 211 träffar
Ni som har ingen humor, lär inget av det jag skriver då!

Jag kan börja med en berättelse.

Eva satt under sitt träd och grinade, då frågade gud: Vad är det eva? "Jo gud, adam gillar inte mig" gud:varför inte då? "för att jag inte har något hål där nere" Gud: Okej, klättra upp i det högsta träd du hittar så ska jag hjälpa dig. Eva gjorde som gud sa, så helt plötsligt när hon stod uppe på toppen kom en hackspett och gjorde ett hål där nere till eva. Nästa dag satt hon fortfarande och grinade under sitt träd. Då frågade gud: Vad är det eva? "Adam gillar inte mig eftersom jag har inge hår där nere" Gud: Okej, gör samma sak som förut, klättra upp i högsta träd du hittar så ska jag hjälpa dig. Eva gjorde som gud sa och plötsligt kom det en babian och drog sen bak mot evas m*tta. Allt detta jag har skrivit håller alla vetenskapsmän med om , dom tror att allt detta är sant, fast det finns 1 teori dom inte vet om den är sann eller ej, och det är.... Nästa dag satt eva och grinade under trädet igen. Då frågade gud: Vad är det eva? "Adam gillar inte mig eftersom jag inte är blöt där nere. Gud: Gå till havet och simma så långt ut du kan. Eva gjorde som gud sa och plötsligt hoppade det upp en fisk mellan evas ben, det vetenskaps männen inte fattar är om det är fisken som luktar f*tta eller f*ttan som luktar fisk.

HAHAHA lite små rolig faktiskt, dela med er av era roliga historier här!

hahahahaha?

38 personer har röstat

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..