Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
"Lady GaGa är 155 centimeter lång. Lady Gaga eller Stefani Germanotta som hon egentligen heter, är född i mars 1986. Hon är en amerikansk sångerska och låtskrivare och har bland annat gjort låtar till Pussycat Dolls och Britney Spears"
#12, #18 och #20 Vad i helvete är erat problem era arroganta jävla #"&%"# ?!? Så nu sitter ni och bestämmer hur kort/lång man ska vara och tycker att alla som ni klassar som "korta" är mindre värda? 160cm är för fan inte mer än något huvud kortare än dig #20.
Och nej jag är inte speciellt kort, har någon dvärg i släkten eller w/e ni nu har att komma med. Jag blir bara förbannad när jag ser svin som tror att de är så jävla mycket bättre än alla andra. Väx upp.
De flesta kända personerna i USA, pratar om filmstjärnor och artister är kortare än 170. Pratar givetvis om tjejer.
#20 Jag måste erkänna att det är snyggare när killen är 5-10 cm längre än tjejen. Det ser skitfult ut när tjejen är 160 och killen 185.
Hon är rätt osoft. Detta beror på att varje gång jag hör ''Lady GaGa' så tänker jag, motvilligt, på en s.k. ladyboy. Jävligt osoft som sagt!
Skulle inte förvåna mig om någon kommer att ta en paparazzi-bild framöver där man får se hennes könsorgan. Nice, tänker säkert ni.
Njaa, låt mig förklara...
Bilden kommer att vara i stil med den kända Britney-bilden, där man fick se hennes blottade fitta, bara att i det här fallet så kommer man få se en nyvaken penis istället.
#21 du verkar vara kort eftersom du känner dig träffad. Så ser samhället ut idag. deal with it. Själv tycker jag alla är lika värda, men där ute är det mer som att folk som är längre blir mer uppskattade "mer värda" tro det eller ej. Tycker också det är rätt sjukt.
#30 haha tyckeru? om tjejen har klackskor då? du blir hon juh längre än dig. Ser förjävligt ut. Har 2 tjejkompisar som är tsm med varsinna killar som är runt 170cm och dom kan aldrig ha klackskor. Kan säga dig att en tjej som är 160cm är fan äckligt ;S imo.
Dom flesta tjejerna ligger på 168cm och jag är 184.. kan fan inte bli mkt bättre. Vad klagar du på? träffar du bara dvärgar eller? eller eru dvärg själv?
#15 här om dagen så frågade jag dom "när är vi frammme i skidbacken?" och det tog dom en och en halv dag.. och dom svarade rätt, vi var med klassen i sunne och vid den tden jag skcikade meddelandet var det 2 timmars restid kvar och gissa vad dom svarade? "drygt 2 timmar och en kvart på grund av väder förhållanderna idag" dom sa även att det hade räknat ut att det var i sunne jag var för att min mobil hade befunnit mig där större delen av dagen.
så dom spårade min mobil och höll väl på att mixra som fan.
blev ganska skrajj över svaret också :P
lånar tråden lite.. Är det någon som vet hur 118 100 fungerar eller måste jag fråga dom det? :P
#40 Vem bryr sig om de kan ha klackar eller inte. Om tjejen verkligen älskar sin pojkvän bryr hon sig inte om ifall hon blir lika lång som honom när hon har klackar på sig.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
http://www.imdb.com/name/nm307 8932/bio
Säg gärna till när du fått svar :)
#1 TACK!<3
MM, extremt..
http://metrobloggen.se/UserFil es/18.34436/Image/fullwennmedi um(1).jpg
inte ;/
Sen, alla kändisar har några bilder där dom ser ut som skit..
Alla ni som säger att till exempel Pamela Anderson, Jenna Jameson är heta.. Kika på non-Model pics ;)
haha onödig fakta ju1
alla under 160cm är dvärgar enligt mig. folk under 180cm är korta. folk mellan 180-185 medel. 185+ lång.
själv är man 184 så mellan medel o lång (; nöjd.
Och nej jag är inte speciellt kort, har någon dvärg i släkten eller w/e ni nu har att komma med. Jag blir bara förbannad när jag ser svin som tror att de är så jävla mycket bättre än alla andra. Väx upp.
#20 Jag måste erkänna att det är snyggare när killen är 5-10 cm längre än tjejen. Det ser skitfult ut när tjejen är 160 och killen 185.
FB är ett seriöst forum, inget spring för hamsperpajpojkar. Nu ska jag dricka kaffe!
/Rudolf aka Runke
Låt ingen hamsterpojke kommentera tråden igen..
Skulle inte förvåna mig om någon kommer att ta en paparazzi-bild framöver där man får se hennes könsorgan. Nice, tänker säkert ni.
Njaa, låt mig förklara...
Bilden kommer att vara i stil med den kända Britney-bilden, där man fick se hennes blottade fitta, bara att i det här fallet så kommer man få se en nyvaken penis istället.
#30 haha tyckeru? om tjejen har klackskor då? du blir hon juh längre än dig. Ser förjävligt ut. Har 2 tjejkompisar som är tsm med varsinna killar som är runt 170cm och dom kan aldrig ha klackskor. Kan säga dig att en tjej som är 160cm är fan äckligt ;S imo.
Dom flesta tjejerna ligger på 168cm och jag är 184.. kan fan inte bli mkt bättre. Vad klagar du på? träffar du bara dvärgar eller? eller eru dvärg själv?
#33 word.
så dom spårade min mobil och höll väl på att mixra som fan.
blev ganska skrajj över svaret också :P
lånar tråden lite.. Är det någon som vet hur 118 100 fungerar eller måste jag fråga dom det? :P
Förlåt för Ot ^^
#20 då ska du se min bror han är fan nästan 2 meter! ;P