Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ipod lagning

Postat av Willam den 2 Mars 2009, 20:04
9 kommentarer · 103 träffar
Hejsan kära fragbite , jag vänder mig till er i ren frustration..

Min kära iPod har åkt på en jäkla släng med ofrivilligt våld.

Det började med att min ondskefulla moder fick ett ryck och fick för sig att tvätta mina byxor som låg på min säng.. givetvis fulla med saker i fickorna bl.a min iPod.

Hon kommer sen in och säger " Jag tvättar din iPod just nu , jag har ju sagt åt dig att ta ur sakerna ur fickorna "

som om det vore mitt fel att hon tar min byxor -_- ...

Så sant som det är sagt , jag går ut mot tvättmaskinen och mycket riktigt ser man ur min ipod åker fram och tbx i det lilla fönstret.

Jag öppnar maskinen och tänker vafan ska jag göra?
Jag går och hämtar morsans hårtork och börjar blåsa , efter ett tag kommer jag på idén att lägga hårtorken och iPoden ner så jag slipper hålla i det. Sen går jag iväg och glömmer bort att jag lagt sakerna i badrummet , efter ett tag känner jag hur det luktar bränd plast och springer till badrummet.

Där har min iPod börjat smälta vid laddnigns öppningen ..

Så nu undrar jag om någon vet om det är ens nån idé att lämmna in den på nån slags lagning . Eller gå typ till affären och säga att den först började spruta batteri syra och sedan självantände ?

/ eder inte så tillgivna Willam ..

Vem vinner melodifestivalen

5 personer har röstat

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..