Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Drivrutinsproblem!

Postat av LORAZEPAM den 1 Mars 2009, 13:15
7 kommentarer · 155 träffar
kan förklara lite vad det handlar om, min dator blev helt kaputt för någon dag sen, allt börja strula och tillslut kunde jag inte göra någonting så det enda jag fick göra var format C.

Nu när jag formaterat så försöker jag installera mina drivrutiner, bildskärmsdrivrutinerna gick helt galant, sen när jag ska installera realtek ac'97 drivrutinerna så står det att det inte gick igenom windows godkännande test. jag har senaste uppdateringen på XP, men det står att jag har en programvaruförfalskning. :s (skumt jag som alltid köper mina varor)

kan det vara så att mina drivrutiner till ljudkortet inte går att installera om man inte har ett äkta programvara?

Sen en sista fråga, en kompis frågade vad mitt moderkort hette igår, jag kikade på aida32 men där stod det "okänd", måste man installera moderkortsdrivrutiner för att kunna installera ljudkortet? det var iaf det han sa till mig..

tyyyyy så länge dataproffs.
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..