1
Inga vänner - No life...
Postat av Tjorven den 28 Februari 2009, 22:14
38 kommentarer · 36 träffar
Jag har verkligen inga vänner. i skolan har jag ju klasskompisarna och så. vi är 3-4 grabbar som håller ihop där men sen efter skolan går alla hem till sitt.
jag bor liksom i en annan del av stan. inga vänner där. förlorade alla när jag bytte skola efter 6:an, går nu 1:an på gymnasiet.
de bor i en annan del som sagt och har andra vänner där.
När jag kommer hem från skolan så går jag direkt till mitt rum, stänger dörren och loggar in på datorn till min träning börjar. utan min sport så skulle jag inte vara någonting. där är jag någonting, men det är det ända jag har.
Mitt liv består av skola, data, träna
är det ett liv ni är avundsjuka på?
nej trodde väl inte det. vad faan ska man göra för att få timmarna å gå. Mitt liv är så jävulskt tråkigt.
jag bor liksom i en annan del av stan. inga vänner där. förlorade alla när jag bytte skola efter 6:an, går nu 1:an på gymnasiet.
de bor i en annan del som sagt och har andra vänner där.
När jag kommer hem från skolan så går jag direkt till mitt rum, stänger dörren och loggar in på datorn till min träning börjar. utan min sport så skulle jag inte vara någonting. där är jag någonting, men det är det ända jag har.
Mitt liv består av skola, data, träna
är det ett liv ni är avundsjuka på?
nej trodde väl inte det. vad faan ska man göra för att få timmarna å gå. Mitt liv är så jävulskt tråkigt.