1
Konstig symtom, hjälp
Postat av TheUnforgiven den 27 Februari 2009, 14:06
15 kommentarer · 84 träffar
Hejsan !
Är såhär att jag blev väldigt yr och allt jag såg började flyta ihop precis som om jag vore full.
Hela började med att jag steg upp på morgonen, tog en kopp kaffe borsta tänderna sen jogga jag till bussen "inte någon ansträngade takt" Såg bussen komma så jag gav upp och börja gå pga att jag hade aldrig hunnit och springa ifatt den..
Då inträfar det att jag blir helt plötsligt väldigt yr
precis som om jag vore full så känndes det hade svårt att gå rakt så var tvungen och stå stilla för alla andra måste tyckt jag såg mongo ut. kände mig en anning illa mående, gick över rätt bra efter cirka 10 min men känt mig väldigt förvirrad och borta hela dagen.
Igår så åt jag frukost 2 mackor med ost 3 glas mjölk
Mega portion lunch pga den var kl 2 så var fett hungrig
var buffé för hade servering i skolan så det var allt möjligt jag åt där.
sen när jag kom hem drack jag 1 liter saft
Så något med vätskan tror jag inte det är iallafall.
Någon som vet vad det kan vara eller? ^^
Är såhär att jag blev väldigt yr och allt jag såg började flyta ihop precis som om jag vore full.
Hela började med att jag steg upp på morgonen, tog en kopp kaffe borsta tänderna sen jogga jag till bussen "inte någon ansträngade takt" Såg bussen komma så jag gav upp och börja gå pga att jag hade aldrig hunnit och springa ifatt den..
Då inträfar det att jag blir helt plötsligt väldigt yr
precis som om jag vore full så känndes det hade svårt att gå rakt så var tvungen och stå stilla för alla andra måste tyckt jag såg mongo ut. kände mig en anning illa mående, gick över rätt bra efter cirka 10 min men känt mig väldigt förvirrad och borta hela dagen.
Igår så åt jag frukost 2 mackor med ost 3 glas mjölk
Mega portion lunch pga den var kl 2 så var fett hungrig
var buffé för hade servering i skolan så det var allt möjligt jag åt där.
sen när jag kom hem drack jag 1 liter saft
Så något med vätskan tror jag inte det är iallafall.
Någon som vet vad det kan vara eller? ^^