1
Är denna tjejen störd?
Postat av qu!Nt den 26 Februari 2009, 13:28
300 kommentarer · 484 träffar
Hejsan, kan börja med att jag träffade denna tjejen på Nattstad, ni som inte vet vad det är så är det en "lunarstorm" sida fast för folk som är från 17-28 typ. Ja iaf här kommer wall of text ;D
Jag är david btw, tjejen heter caroline irl på nattstad daioraa. Hennes namn ger jag inte det exakta pga av ni kanske kontaktar henne :P men skitsamma iaf.
*David* 19 år kille.
Hejsan, vad söt du var.
*Daioraa* 22 år tjej.
du med ;) synd att du inte va lite äldre :S
*David* 19 år kille.
äsh åldern har ingen beetydelse :p
*David* 19 år kille.
vad gör du da? jobbar du eller pluggar du?
*Daioraa* 22 år tjej.
både och faktiskt just nu...sj?
*Daioraa* 22 år tjej.
hur lång är du? =)
*David* 19 år kille.
ska börja jobba om 2 veckor o ska pluugga till hösten. Vad läser/jobbar du med?
*David* 19 år kille.
184, sj?
*Daioraa* 22 år tjej.
wow...haha..jag gillar långa killar ;) jag är 168 typ.
jag jobbar natt på ett demensboende, nu läser jag upp samhäll a och sen till hösten ska jag läsa en KY utbildning som heter event marketing!
vad ska du jobba med och va ska du plugga?
*David* 19 år kille.
sweet :) Jag är vä inte så lång :p det är väl typ medel hehe. Jag ska börja jobba på en Restaurang typ heltid nu tills jag ska börja plugga sen blir det väl lite extra jobb utöver skolan :)
Jag ska läsa Matte B och 2-3 ämnen till typ ett halvår sen ska jag söka in till polishögskolan hade jag tänkt ,)
*Daioraa* 22 år tjej.
wow, låter serious =) d klarar du säkert=)
va e d för restaurang?
*David* 19 år kille.
jajjemennsann det får vi hoppas!
mc donalds :p
*David* 19 år kille.
föresten är du hel svensk eller? eller nån annan nationalitet ?
*David* 19 år kille.
sommna du eller (; ?
*David* 19 år kille.
godnatt iallafall sötnos :) hoppas vi kan snacka lite senare idag! ,)
*David* 19 år kille.
ja, du får ha det bra iaf! ;)
*Daioraa* 22 år tjej.
nej men vännen säg inte så=) har inte haft tillfälle att skriva tillbajka, kan bara skriva på jobbet, mitt internet hemma e paj :/
hur va helgen?
*Daioraa* 22 år tjej.
och ja, jag är helsvensk ;)
*David* 19 år kille.
jasså (; kul att höra av dig igen hehe, trist att du bara höra av dej på jobbet :( min helg va rätt lugn. Stack till Ullared o handla lite kläder så rätt lugnt ändå :) hehe, hur va din helg annars då?
*David* 19 år kille.
asså du liknar typ halv svensk o nått annat ;)
*Daioraa* 22 år tjej.
vad gör du uppe förresten? hmm ja men jobbar ju rätt mkt så...haha
ska fixa nätet snart hoppas jag men någon måste komma och formatera om datorn först :/
min helg va toppen, i fredags var jag hemma med min mamma och kolla mamma mia och käka pizza, sen kom 2 kompisa och så satt vi och tjöta lite och senare kollade vi på barnhemmet!
lördan var jag på 70 års kalas, sedan åkte jag hem till några kompiosar och drack champagne och spelade spel =)
va gör du på dagarna?har du börjat arbeta än? var i gbg bor du?
(oj många frågor)
*Daioraa* 22 år tjej.
haha nopp ja e helsvensk. född blondin, tro det eller ej haha
ah, grymt :) en bra helg då med andra ord :p
hahaa det e bara lugnt fråga på hehe :) jag gör väl inte så värst mycket nu.. småtjatar med nattugglor på msn, o lyssar på lite musik.
Jag bor mot Angered typ :) dudå?
*David* 19 år kille.
tillfället :p ?
ja mot Angered :D eller vill du ha mitt gatu nummer också elle :P :)
*David* 19 år kille.
har du inte msn? :)
*Daioraa* 22 år tjej.
haha ja tack, ditt gatunummer? :D
*David* 19 år kille.
Gårdsten! :p
*Daioraa* 22 år tjej.
ge mig din msn då
*David* 19 år kille.
aha:P säg det da :D haha :)
david_carlbom@hotmail.com
*Daioraa* 22 år tjej.
förlåt! var tvungen att springa på larm! hmmm kanske tar en jävla risk nu, du kanske inte alls är nån bra kille haha men ta mitt nummer och skicka sms, mycket enklare eftersom jag aldrig är inne här typ.. 0763-xxxxx..
------
(vill inte ge ut det riktiga) ;)
*David* 19 år kille.
hehe det är lungt ;) din mobil verkar vara lite off också hehe..
*David* 19 år kille.
snopp :p
*Daioraa* 22 år tjej.
jaså chris cornell fick en plats på din lista också..hehe
*David* 19 år kille.
gör du uppe nu ? :)
*Daioraa* 22 år tjej.
hej! har inget batteri på min telefon den bara dog förut:/
*David* 19 år kille.
jaha okej :( nu får vi hitta på nått!
*Daioraa* 22 år tjej.
haha vadå?=)
*David* 19 år kille.
Ja nått kul fö fan :) har ju inte sett carro på ett tag
*Daioraa* 22 år tjej.
du menar väl inte nu?nu?
*David* 19 år kille.
nejnej hahhaha :)) kl är juh 3 på natten :p tar juh 1 timme till dig eller kan det med:P men till helgen eller imon eller sådära änna:D eller va tycker du?
*Daioraa* 22 år tjej.
jooo som sagt så ska jag till push på fredag med lotta. men ni kan komma dit om ni vill. lördag kommer en kompis från australien hem till mig och ska äta och dricka samtidigt som jag passar min lillasyster, men efter att mamma kommit hem kan jag gå ut. eller nåt sånt...haha
*David* 19 år kille.
ni? haha vad tror du :p ?
*Daioraa* 22 år tjej.
haha nej men om någon kompis till dig ville följa med menar jag? det är nog ingen större idé att komma ensam när det e massa okänt folk där för dig... eller? du gör som du vill
*David* 19 år kille.
haha du är lustig du haha :D
*Daioraa* 22 år tjej.
eh?
*David* 19 år kille.
var inget:p
*Daioraa* 22 år tjej.
nähä ok då. men det är i princip enda chansen iaf och få träffa mig den här helgen tror jag. är om du kommer in till stan...så..du kan du välja
*David* 19 år kille.
jaså? ska vi titta på någon film då?
*Daioraa* 22 år tjej.
men haha har du druckit eller? jag sa ju att jag ska till push och om du kommer in där, så finns jag där under kvällen/natten eftersom jag redan hade planer med lotta! vi ska alltså festa...
*David* 19 år kille.
nee jag har inte druckit:PP haha vi kan gå på bio imon?+ haha
*Daioraa* 22 år tjej.
jag jobbar
*David* 19 år kille.
fan vad bra da...:P
*Daioraa* 22 år tjej.
jag vet... lite olämpligt... har ju vart ledig 6 dagar nu så nu va d dags att jobba igen haha usch. så det är svårt...
*David* 19 år kille.
okejj, men jag ska drömma mig bort nu! vi kanske ses nåndag eller så
*Daioraa* 22 år tjej.
ok ha d bra
*David* 19 år kille.
sluta vara så tråkig, godnatt på dig nu!! :P haha
*David* 19 år kille.
aa jag är här, har din mobil lagt av eller? :)
*Daioraa* 22 år tjej.
haha nee men orkade inte vara inne, batteriet är ganska lågt :/
*David* 19 år kille.
okej
*Daioraa* 22 år tjej.
fick du mina sms?
va sysslar du med david egentligen...
*David* 19 år kille.
hmmm.. Jag ringer ibland för att prata med dig, men å andra sidan känns det konstigt.. lugnt ska inte höra av mig mera.
*Daioraa* 22 år tjej.
men är du dum i huvet david?
ringer mig mitt inatten för helvete NÄR JAG ÄR MED EN ANNAN och sen hör jag hur ni säger "shit hon svara" och sen bara står och flamsar och lägger på! är du inte klok!
tror inte att du fattar hur mycket jag avskyr detta! nåt så in i helvete! det har blivit en gång för mycket!!!
ring som normalt folk PÅ DAGEN!!! och lägg fan inte på!
skaffa dig ett jobb david, och skaffa dig ett alkoholsinne eftersom du blir fjortisfull alldeles för fort, skaffa dig en personlighet, mod, parfym och väx ca 10 år så KANSKE vi kan prata igen.
fy fan. fy fan fy fan fy fan.
inte bara med dig jag vart med om detta, hade problem i flera jävla år med någon som ringde och la på eller hotade mig. tog extremt illa upp och du skrämde skiten ur mig! man gör inte så fattar du det!
önskar jag kunde få dig att fatta...att växa upp...
ALDRIG david, hör aldrig av dig igen.
jag hör av mig när jag inte vill strypa dig och dina vänner med mina bara händer.
---------------------------- ---
Okej detta är inte msn utan NATTSTAD så det är inte som direkt chat så ni vet. Kan lägga till att jag träffade henne o hennes kompisar på dendära krogen i stan vilket jag egentligen inte vågade med tanke på att dom var 5 pers o hon o jag kom inte med någon kompis :p men eftersom morsan kasta ut mig för vi tjafsa så tänkte jag äsh vad har man att förlora :P
Sen har vi snackat mycket via Sms och så.. tycker hon är rätt underlig, då jag frågar exempel. Vad är dina intressen? då svarar hon "Läsa böcker, titta på film & ha sex"..
Sen efter denna tog vi en fika o så.. hon var helt knas :p
men det VÄRSTA utav allt är att hon säger till mig att hon inte endast dejtar mig... hon dejtar andra vid sidan av mig och tycker det är HELT okej ;S.. hon säger att dom andra killarna är bara för att ha sex med, dom betyder inget medans jag är typ "nått mer"
Ja iaf så har hon sagt tidigare att hon tycker jag är för UNG men ändå tittar hon på min profil 24/7.. Aja.. jag tycker iaf hon är Störd enligt mig..
Vet att ni inte har sä jätte mycket fakta att basera er på men hoppas det räcker!
Vad vill jag då att ni ska disskutera? jo som titeln säger ;> Är hon knäpp?
EDIT 1: kan säga att att jag smsa henne inatt ionne på krogen "Jag fick dina sms... lugnt skall inte höra av mig mera" tycker du är en jätte trevlig tjej men förstår om du vill inte ha med mig o göra.. jag är som sagt en romantiker medans du är en playe.
Hon skrev då " Vad fan menar d med lugnt? Snälla du ha ha du måste ha nåt fel någonstanns. Men då är vi överens iaf, Fy fan.
...
Asså seriöst vad fan tror ddenna bruden.. skitsamma om jag är 3 år yngre än henne.. jag kan fan få mycjket finare brud än detta... kom ner på jorden va fan. och varför stavar hjag som en apa? jo df jag ko nyss hem från en korg. SNÄLLA carro du tror att du kan få vem som helst.. men INSE sannigen är att allla killar bara ÄER ute efter sex med dig.. Medeans jag är ute efter kärleken... fyfan TA ett tag i din KRAGE!!!!
Fått massa PM och sett att folk undrar hur denna bruden ser ut! så här har ni, inte den bästa men w/e http://data.fuskbugg.se/skalma n01/carroobarro.jpg
EDIT 2:
*David* 19 år kille.
hejsan, ville bara be om ursäkt för detdära tänkte lite efter :) man lever inte för att vara sur :p så jag skriver till dig eftersom de var jag som gjorde bort mig.
hur är det annars då?
diora, tjej 22 år
lugnt
diora, tjej 22 år
hm. ok förlåt, ska inte vara bitter, inte riktigt min stil
hoppas allt e bra david
*David* 19 år kille.
nee det var mitt fel, ringer som en idiot mitt på natten o säger inget. (borde ha alkohollås på mobilen) :P
Aah, det är helt okej :) hur är det själv?
diora, tjej 22 år
jo allt e som vanligt, mkt att göra och ingen tid. men trivs med livet
*David* 19 år kille.
vad bra :)
Nu var det slut. Jag har tagit bort denna tjejens nummer för att inte jag ska ringa henne igen på fyllan & skämma ut mig. Om hon hade tatt det lugnt med sexet och inte haft sex som att äta frukost skulle jag kunna tänka mig fortsätta dejta henne. Men som sagt ville avsluta det på ett bra sätt =) and i did :)
Jag är david btw, tjejen heter caroline irl på nattstad daioraa. Hennes namn ger jag inte det exakta pga av ni kanske kontaktar henne :P men skitsamma iaf.
*David* 19 år kille.
Hejsan, vad söt du var.
*Daioraa* 22 år tjej.
du med ;) synd att du inte va lite äldre :S
*David* 19 år kille.
äsh åldern har ingen beetydelse :p
*David* 19 år kille.
vad gör du da? jobbar du eller pluggar du?
*Daioraa* 22 år tjej.
både och faktiskt just nu...sj?
*Daioraa* 22 år tjej.
hur lång är du? =)
*David* 19 år kille.
ska börja jobba om 2 veckor o ska pluugga till hösten. Vad läser/jobbar du med?
*David* 19 år kille.
184, sj?
*Daioraa* 22 år tjej.
wow...haha..jag gillar långa killar ;) jag är 168 typ.
jag jobbar natt på ett demensboende, nu läser jag upp samhäll a och sen till hösten ska jag läsa en KY utbildning som heter event marketing!
vad ska du jobba med och va ska du plugga?
*David* 19 år kille.
sweet :) Jag är vä inte så lång :p det är väl typ medel hehe. Jag ska börja jobba på en Restaurang typ heltid nu tills jag ska börja plugga sen blir det väl lite extra jobb utöver skolan :)
Jag ska läsa Matte B och 2-3 ämnen till typ ett halvår sen ska jag söka in till polishögskolan hade jag tänkt ,)
*Daioraa* 22 år tjej.
wow, låter serious =) d klarar du säkert=)
va e d för restaurang?
*David* 19 år kille.
jajjemennsann det får vi hoppas!
mc donalds :p
*David* 19 år kille.
föresten är du hel svensk eller? eller nån annan nationalitet ?
*David* 19 år kille.
sommna du eller (; ?
*David* 19 år kille.
godnatt iallafall sötnos :) hoppas vi kan snacka lite senare idag! ,)
*David* 19 år kille.
ja, du får ha det bra iaf! ;)
*Daioraa* 22 år tjej.
nej men vännen säg inte så=) har inte haft tillfälle att skriva tillbajka, kan bara skriva på jobbet, mitt internet hemma e paj :/
hur va helgen?
*Daioraa* 22 år tjej.
och ja, jag är helsvensk ;)
*David* 19 år kille.
jasså (; kul att höra av dig igen hehe, trist att du bara höra av dej på jobbet :( min helg va rätt lugn. Stack till Ullared o handla lite kläder så rätt lugnt ändå :) hehe, hur va din helg annars då?
*David* 19 år kille.
asså du liknar typ halv svensk o nått annat ;)
*Daioraa* 22 år tjej.
vad gör du uppe förresten? hmm ja men jobbar ju rätt mkt så...haha
ska fixa nätet snart hoppas jag men någon måste komma och formatera om datorn först :/
min helg va toppen, i fredags var jag hemma med min mamma och kolla mamma mia och käka pizza, sen kom 2 kompisa och så satt vi och tjöta lite och senare kollade vi på barnhemmet!
lördan var jag på 70 års kalas, sedan åkte jag hem till några kompiosar och drack champagne och spelade spel =)
va gör du på dagarna?har du börjat arbeta än? var i gbg bor du?
(oj många frågor)
*Daioraa* 22 år tjej.
haha nopp ja e helsvensk. född blondin, tro det eller ej haha
ah, grymt :) en bra helg då med andra ord :p
hahaa det e bara lugnt fråga på hehe :) jag gör väl inte så värst mycket nu.. småtjatar med nattugglor på msn, o lyssar på lite musik.
Jag bor mot Angered typ :) dudå?
*David* 19 år kille.
tillfället :p ?
ja mot Angered :D eller vill du ha mitt gatu nummer också elle :P :)
*David* 19 år kille.
har du inte msn? :)
*Daioraa* 22 år tjej.
haha ja tack, ditt gatunummer? :D
*David* 19 år kille.
Gårdsten! :p
*Daioraa* 22 år tjej.
ge mig din msn då
*David* 19 år kille.
aha:P säg det da :D haha :)
david_carlbom@hotmail.com
*Daioraa* 22 år tjej.
förlåt! var tvungen att springa på larm! hmmm kanske tar en jävla risk nu, du kanske inte alls är nån bra kille haha men ta mitt nummer och skicka sms, mycket enklare eftersom jag aldrig är inne här typ.. 0763-xxxxx..
------
(vill inte ge ut det riktiga) ;)
*David* 19 år kille.
hehe det är lungt ;) din mobil verkar vara lite off också hehe..
*David* 19 år kille.
snopp :p
*Daioraa* 22 år tjej.
jaså chris cornell fick en plats på din lista också..hehe
*David* 19 år kille.
gör du uppe nu ? :)
*Daioraa* 22 år tjej.
hej! har inget batteri på min telefon den bara dog förut:/
*David* 19 år kille.
jaha okej :( nu får vi hitta på nått!
*Daioraa* 22 år tjej.
haha vadå?=)
*David* 19 år kille.
Ja nått kul fö fan :) har ju inte sett carro på ett tag
*Daioraa* 22 år tjej.
du menar väl inte nu?nu?
*David* 19 år kille.
nejnej hahhaha :)) kl är juh 3 på natten :p tar juh 1 timme till dig eller kan det med:P men till helgen eller imon eller sådära änna:D eller va tycker du?
*Daioraa* 22 år tjej.
jooo som sagt så ska jag till push på fredag med lotta. men ni kan komma dit om ni vill. lördag kommer en kompis från australien hem till mig och ska äta och dricka samtidigt som jag passar min lillasyster, men efter att mamma kommit hem kan jag gå ut. eller nåt sånt...haha
*David* 19 år kille.
ni? haha vad tror du :p ?
*Daioraa* 22 år tjej.
haha nej men om någon kompis till dig ville följa med menar jag? det är nog ingen större idé att komma ensam när det e massa okänt folk där för dig... eller? du gör som du vill
*David* 19 år kille.
haha du är lustig du haha :D
*Daioraa* 22 år tjej.
eh?
*David* 19 år kille.
var inget:p
*Daioraa* 22 år tjej.
nähä ok då. men det är i princip enda chansen iaf och få träffa mig den här helgen tror jag. är om du kommer in till stan...så..du kan du välja
*David* 19 år kille.
jaså? ska vi titta på någon film då?
*Daioraa* 22 år tjej.
men haha har du druckit eller? jag sa ju att jag ska till push och om du kommer in där, så finns jag där under kvällen/natten eftersom jag redan hade planer med lotta! vi ska alltså festa...
*David* 19 år kille.
nee jag har inte druckit:PP haha vi kan gå på bio imon?+ haha
*Daioraa* 22 år tjej.
jag jobbar
*David* 19 år kille.
fan vad bra da...:P
*Daioraa* 22 år tjej.
jag vet... lite olämpligt... har ju vart ledig 6 dagar nu så nu va d dags att jobba igen haha usch. så det är svårt...
*David* 19 år kille.
okejj, men jag ska drömma mig bort nu! vi kanske ses nåndag eller så
*Daioraa* 22 år tjej.
ok ha d bra
*David* 19 år kille.
sluta vara så tråkig, godnatt på dig nu!! :P haha
*David* 19 år kille.
aa jag är här, har din mobil lagt av eller? :)
*Daioraa* 22 år tjej.
haha nee men orkade inte vara inne, batteriet är ganska lågt :/
*David* 19 år kille.
okej
*Daioraa* 22 år tjej.
fick du mina sms?
va sysslar du med david egentligen...
*David* 19 år kille.
hmmm.. Jag ringer ibland för att prata med dig, men å andra sidan känns det konstigt.. lugnt ska inte höra av mig mera.
*Daioraa* 22 år tjej.
men är du dum i huvet david?
ringer mig mitt inatten för helvete NÄR JAG ÄR MED EN ANNAN och sen hör jag hur ni säger "shit hon svara" och sen bara står och flamsar och lägger på! är du inte klok!
tror inte att du fattar hur mycket jag avskyr detta! nåt så in i helvete! det har blivit en gång för mycket!!!
ring som normalt folk PÅ DAGEN!!! och lägg fan inte på!
skaffa dig ett jobb david, och skaffa dig ett alkoholsinne eftersom du blir fjortisfull alldeles för fort, skaffa dig en personlighet, mod, parfym och väx ca 10 år så KANSKE vi kan prata igen.
fy fan. fy fan fy fan fy fan.
inte bara med dig jag vart med om detta, hade problem i flera jävla år med någon som ringde och la på eller hotade mig. tog extremt illa upp och du skrämde skiten ur mig! man gör inte så fattar du det!
önskar jag kunde få dig att fatta...att växa upp...
ALDRIG david, hör aldrig av dig igen.
jag hör av mig när jag inte vill strypa dig och dina vänner med mina bara händer.
---------------------------- ---
Okej detta är inte msn utan NATTSTAD så det är inte som direkt chat så ni vet. Kan lägga till att jag träffade henne o hennes kompisar på dendära krogen i stan vilket jag egentligen inte vågade med tanke på att dom var 5 pers o hon o jag kom inte med någon kompis :p men eftersom morsan kasta ut mig för vi tjafsa så tänkte jag äsh vad har man att förlora :P
Sen har vi snackat mycket via Sms och så.. tycker hon är rätt underlig, då jag frågar exempel. Vad är dina intressen? då svarar hon "Läsa böcker, titta på film & ha sex"..
Sen efter denna tog vi en fika o så.. hon var helt knas :p
men det VÄRSTA utav allt är att hon säger till mig att hon inte endast dejtar mig... hon dejtar andra vid sidan av mig och tycker det är HELT okej ;S.. hon säger att dom andra killarna är bara för att ha sex med, dom betyder inget medans jag är typ "nått mer"
Ja iaf så har hon sagt tidigare att hon tycker jag är för UNG men ändå tittar hon på min profil 24/7.. Aja.. jag tycker iaf hon är Störd enligt mig..
Vet att ni inte har sä jätte mycket fakta att basera er på men hoppas det räcker!
Vad vill jag då att ni ska disskutera? jo som titeln säger ;> Är hon knäpp?
EDIT 1: kan säga att att jag smsa henne inatt ionne på krogen "Jag fick dina sms... lugnt skall inte höra av mig mera" tycker du är en jätte trevlig tjej men förstår om du vill inte ha med mig o göra.. jag är som sagt en romantiker medans du är en playe.
Hon skrev då " Vad fan menar d med lugnt? Snälla du ha ha du måste ha nåt fel någonstanns. Men då är vi överens iaf, Fy fan.
...
Asså seriöst vad fan tror ddenna bruden.. skitsamma om jag är 3 år yngre än henne.. jag kan fan få mycjket finare brud än detta... kom ner på jorden va fan. och varför stavar hjag som en apa? jo df jag ko nyss hem från en korg. SNÄLLA carro du tror att du kan få vem som helst.. men INSE sannigen är att allla killar bara ÄER ute efter sex med dig.. Medeans jag är ute efter kärleken... fyfan TA ett tag i din KRAGE!!!!
Fått massa PM och sett att folk undrar hur denna bruden ser ut! så här har ni, inte den bästa men w/e http://data.fuskbugg.se/skalma n01/carroobarro.jpg
EDIT 2:
*David* 19 år kille.
hejsan, ville bara be om ursäkt för detdära tänkte lite efter :) man lever inte för att vara sur :p så jag skriver till dig eftersom de var jag som gjorde bort mig.
hur är det annars då?
diora, tjej 22 år
lugnt
diora, tjej 22 år
hm. ok förlåt, ska inte vara bitter, inte riktigt min stil
hoppas allt e bra david
*David* 19 år kille.
nee det var mitt fel, ringer som en idiot mitt på natten o säger inget. (borde ha alkohollås på mobilen) :P
Aah, det är helt okej :) hur är det själv?
diora, tjej 22 år
jo allt e som vanligt, mkt att göra och ingen tid. men trivs med livet
*David* 19 år kille.
vad bra :)
Nu var det slut. Jag har tagit bort denna tjejens nummer för att inte jag ska ringa henne igen på fyllan & skämma ut mig. Om hon hade tatt det lugnt med sexet och inte haft sex som att äta frukost skulle jag kunna tänka mig fortsätta dejta henne. Men som sagt ville avsluta det på ett bra sätt =) and i did :)