Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gå ner i vikt.

Postat av AndraAccet den 25 Februari 2009, 23:04
64 kommentarer · 245 träffar
Hej alla FBare, nu klockan 22:50 sätter jag ett nyårlöfte:)
Jag ska försöka gå ner i vikt pågrund av att det är jobbigt när alla mina kompisar har väldigt bra kondition och går i en massa sporter. Jag själv sitter oftast hemma vid datorn eller tvn efter skolan. Info:
Ålder: 14(15 i år)
Längd: 1.65-1.75 (Inte säker)
Vikt: 59-63 Kg (inte säker, men det varierar väl dag och kväll.)
Motion i veckan: På sommaren skeitar jag med polare kanske fyra dagar i veckan(inte så intensivt dock). Är kanske på gym en gång i månaden och då är det inte heller så intensiv träning. Förra sommaren bröt jag armen och var inte ett dugg aktiv. Mesta motionen jag fick var när jag dock en dusch^^ Ska också börja gå ut med hunden också.

Men i alla fall. Jag tänker börja cykla kring 6-10 km 2-4 gånger i veckan och jag tänker börja äta lite mindre skräpmat: Sluta äta en massa godis, läsk och snabbmat.
Äter på max ganska ofta. Kanske 2-4 gånger i månaden (inte ofta 4 gånger men ändå. Låter detta bra? Borde fragbittare motionera mer?

Det är ingen idé att säga elaka saker. Alla vet ändå att den som skriver elaka saker är värre själv.

Låter detta bra?

73 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..