Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejen vill ta hål i bröstvårtan

Postat av PianisteN den 25 Februari 2009, 20:20
575 kommentarer · 325 träffar
Hej jag har ett problem!, tjejen vill ta hål i bröstvårtan men jag vill inte det!. Jag vet inte varför jag inte vill att hon ska göra det men tycker inte att det ser så fint ut?, har sakt det till henne men hon säger bara "Du behöver ju inte kolla på bröstet då", vad tycker ni jag ska göra?, behöver lite hjälp här!!!.

****EDIT****

Okej!, efter mycket om och men så fick hon göra det, frågade även om jag fick ta ett kort och vissa det på ett forum och hon sa att det var ok. Kommer med edit nästa vecka med bild. (Inte som runkmatrial)

*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/* /*/*/EDIT*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/* /*/*/*/*/*/*/*/*/*/

Detta va en myt!, ville bara vissa en polare hur jävla kåta folk från fragbite var. Kolla själv 500 kommentarer+ att jag har fått 60-70 Pms av massor som säger att jag ska skicka bild. Allt från mig hej då!!!

Tycker ni att hon ska göra det?

1163 personer har röstat

575 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar