Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Konflikt med R60 admin!

Postat av trezz den 25 Februari 2009, 18:12
311 kommentarer · 244 träffar
Efter att ha vunnit över några tards på 2on2 laddern med 17 - 6 och ha rysshoppat så startade givetvis dem en konflikt. Allt slutade med att jag blev bannad i 2 månader för dålig attityd. :)

Kan erkänna att det kanske var lite dålig attityd då jag bara var upphettsad och förbannad pga detta. (R60)

Här kommer loggen med en administratör ifrån R60.

http://meetus.se/asdasd.JPG

Kommentera gärna vad ni tycker, visst kanske lite omoget betéende av mig, det kan jag erkänna.

pz!

EDIT: * Grejen är att jag bryr mig inte om han bannade mig, han bannade mig pga att jag käftade emot vilket jag själv tycker att jag gjorde rätt i för att det är en sån sjukt dålig regel att man inte får ryssa. Och att förlora en match pga rysset är lite väl, ist för att ge -3 eller dyl.

Att säga att han _ÄGDE_ mig är väll lite fel o säga? Sen att jag drev med att pinga honom o dra netstat fattar väll vem som helst att det inte går? Hur ska jag kunna få tag på hans IP genom en bnc som han anslutit till. Jag ville _ENDAST_ framföra att det är kasst att de inte tillåter rysshopp så skippa mitt betéende för att jag är lack. :)

Tycker du att R60 ska tillåta rysshopp?

382 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

311 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 311 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..