Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Utlåst!

Postat av snissl den 25 Februari 2009, 17:17
49 kommentarer · 297 träffar
Kh..kallt

Jag sitter här på min varanda utan nyckel, i säkert mer än 100 minus grader celsius och fryser häcken av mig.

Ringde farsan och han säger att han kommer hem om cirka 3 timmar (han har kört brorsan till uppkörningen på körskolan och ska sedan vänta där tills han är klar).

Så tog upp datorn och kom åt internet från huset.

En skymt av hopp: FRAGITE!!

Så de ända "supplies" jag har att överleva med här på altans kanten är

* Skolans bärbara

* Mattebok och miniräknare

* Ett pack med 12 pennor i

* Katten som sitter brevid mig och vill också in från denna istid

* Sen finns det också massor med öl glas flaskor sen i helgen då brorsan hade fest.

Det finns 3 vägar in i mitt hus.

Framdörren (Lås av titan)

Altan dörren (har samma hållbarhet som stålmannen)

Sist så har vi balkongen på övervåningen som inte lär ha världens bästa hållbarhet men jag måste klättra som en galning för att komma upp till dörren.

Nu är det så att den ända jag har att gå till, kan lätt vara en av de drygaste personerna i världen. Att lyssna på dens prat kan vara en av de bästa tortyrerna. (Så det är absolut inte ett alternativ)

Så fragbite, vad ska jag göra?

1.Försöka komma in i huset?

2.Försöka komma in i nåns främlings hus kanske?

3.Eller helt enkelt frysa ihjäl här ute med min dator.

Och det viktigaste, hur ska jag överleva medans denna tid passerar? Tips tips tips

*edit 1 timme 16 minuter har gått

Jag bor på landet, ingen nära.

Försökte klättra upp till balkongen men ångrade mig halv vägs när lite leparkour skills behövdes. :b

bara 1 ½ timme drygt tills jag är räddat. Can't wait.
Föregående tråd
Nästa tråd

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..