1
VAD ska jag GÖRA?
Postat av NiDojs den 25 Februari 2009, 17:11
13 kommentarer · 116 träffar
Ok för att göra en kort historia lång, allt började med att jag satt hemma å spela wow jag gick med i en instans. Vi skulle köra nån utav SM instanserna (kommer ej ihåg vilken) men ialla fall efter ett tag så dör nån som hadde haft väldigt lite hp helatiden utan att nån ville hela henne, så de ressar henne ialla fall och jag säger följande "Men va fan jävla skit healer"(inte för att de fatta men jag ville bara säga det) presis efter att han ressa henne.
Plötsligt så svara hon och frågar
"svensk" (som om det inte vore uppenbart)
och jag svarade "jajamen"
efter ett tag när vi kom längre in i instansen så frågar hon mig var jag bor och jag svarade att jag bodde i GBG,
då svara hon " NAJS jag me var i GBG
jag " hyfsat nära Liseberg"
hon "kk najs jag bor 5km frå liseberg"
jag som var ensam hemma fråga om hon hadde ventrilomix och om hon ville köta lite och sa "vist"
(detta är efter att vi var klara med instansen) efter ca 7min så lyckades vi att hitta rätt server och började snacka på vent.
vi snacka lite och jag komfram till att hon fyller 15 i agusti (sjävl fyllde jag 15 i januari).
Vi snackar i ungefär ca 2 timmar kanske och hon fråga om jag hadde lust att komma så att vi kunde lira lite tillsammans (hon hadde tydligen 3 datorer med wow på)
Jag svarar " aa kanske"
hon "kk nästa lördag ska morsan å farsan på nån jävla släkt fest, kommer du då"
jag "aa kanske vi får se"
jag får hennes tellefån nummer så att jag kan ringa henne och säga om jag kan eller ej
VAd ska jag GÖRA ska jag komme eller ska jag inte komma ??????
och vad ska jag säga när jag kommer ? fan jag e sämst på sånt
ge mig några förslag. snälla endast serriösa! TACK
BTW. vi snacka igår tidag 24/2 och hon ville att jag skulle komma den 7/3
EDIT
ok jag har bestämt mig jag ska gå dit jag håller med er vad kan hända (värstafall hon e ass ful å finnig)
och om hon är as ful och finnig så kommer jag bara säga att jag har kommit fel !
Plötsligt så svara hon och frågar
"svensk" (som om det inte vore uppenbart)
och jag svarade "jajamen"
efter ett tag när vi kom längre in i instansen så frågar hon mig var jag bor och jag svarade att jag bodde i GBG,
då svara hon " NAJS jag me var i GBG
jag " hyfsat nära Liseberg"
hon "kk najs jag bor 5km frå liseberg"
jag som var ensam hemma fråga om hon hadde ventrilomix och om hon ville köta lite och sa "vist"
(detta är efter att vi var klara med instansen) efter ca 7min så lyckades vi att hitta rätt server och började snacka på vent.
vi snacka lite och jag komfram till att hon fyller 15 i agusti (sjävl fyllde jag 15 i januari).
Vi snackar i ungefär ca 2 timmar kanske och hon fråga om jag hadde lust att komma så att vi kunde lira lite tillsammans (hon hadde tydligen 3 datorer med wow på)
Jag svarar " aa kanske"
hon "kk nästa lördag ska morsan å farsan på nån jävla släkt fest, kommer du då"
jag "aa kanske vi får se"
jag får hennes tellefån nummer så att jag kan ringa henne och säga om jag kan eller ej
VAd ska jag GÖRA ska jag komme eller ska jag inte komma ??????
och vad ska jag säga när jag kommer ? fan jag e sämst på sånt
ge mig några förslag. snälla endast serriösa! TACK
BTW. vi snacka igår tidag 24/2 och hon ville att jag skulle komma den 7/3
EDIT
ok jag har bestämt mig jag ska gå dit jag håller med er vad kan hända (värstafall hon e ass ful å finnig)
och om hon är as ful och finnig så kommer jag bara säga att jag har kommit fel !
ska jag gå dit ?
18 personer har röstat