tjenare ja undrar om någon vet vart man kan köpa Wallie Kort i norrköping, ja checkat Pressbyrån o Press Stop i stan , nån som vet nån annanstans? orkar inte åka till maxi eller så , ska helst vara i stan
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag känner att ni borde få dit mig då jag är en riktigt seriös och duktig cs-lirare. Dock så avslöjar jag inte vad jag nickar PM om ni är intresserade!
#28: Torsdagen var den dagen som passade oss bäst, dessutom så tycker jag att folk inte borde ha så mycket att göra förutom kanske träning på en torsdag mellan 4-8.
#37: Det kommer att vara massor av slags musmattor, från SteelSeries, ZOWIEGEAR, QPAD m.m. och kanske andra priser också, det kommer vi att bestämma i veckan.
#18 Ja, det var exakt det han skrev. Hans poäng var att det är en sida som handlar om spel och att folk skulle ta spel på allvar på en sida som handlar om spel är knappast förvånande.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Gux kanske?
Vad har det förresten med tråden att göra?
Fortsätt att komma med förslag, många av dom "stora" spelarna är ju tyvärr i andra länder just nu..
Moddii BARBARR Gux Rape
btw; fyfan vad nice att ni ska vara på väla :DD
Jag citerar fragbite själva. "Fragbite - Den svenska sidan för allt om Counter-Strike och lite till"
Det är alltså en SPEL sida, som DU är reggad på. pod.
#18 Ja, det var exakt det han skrev. Hans poäng var att det är en sida som handlar om spel och att folk skulle ta spel på allvar på en sida som handlar om spel är knappast förvånande.
http://www.facebook.com/Sverig ekampen
Nu hoppas jag vi ses på Väla imorgon!
Där finns nu bidler m.m uppladdade på hur stämingen var och vilka som vågade sig an rape!
http://www.youtube.com/watch?v =P6ifvrarY0o&feature=channel_v ideo_title