Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur träffade du din tjej?

Postat av pillepung den 25 Februari 2009, 13:45
37 kommentarer · 78 träffar
Diskussion; hur träffade du din tjej från det att ni sågs tills ni blev tillsammans?
---
När jag tänker tillbaka på låg, mellan och hög stadiet ångrar jag att jag inte riktigt vågade ragga på tjejerna. Och så ångrar jag att jag var så rädd för att bli dissad, för jag hade egentligen ingenting att förlora ju...

Nu är det 1 och ½ år kvar på gymnasiet och om 70 år när jag sitter ensam i en lägenhet och väntar på att dö kommer det nog kännas bättre om jag i alla fall försökt...

Det är en tjej i ettan som jag inte kan sluta tänka på så jag tänkte fråga om hon ville gå på bio eller något så i värsta fall om hon tackar nej slipper jag kanske drömma om henne längre, men jag har ingen aning om vad jag ska säga??

Har bara pratat med henne en gång och har glömt vad hon heter och ser henne inte alls ofta, bara i matsalen. Om jag var en tjej och någon random kille gått fram till mig jag knappt pratat med tidigare frågade om jag ville gå på bio hade jag blivit lite paff lixom...
Jag kan inte fråga om hon vill dra till puben för hon är inte 18 btw.

Lite tips hade varit schysst :) (både på saker som jag kan fråga om hon vill göra och anledningar att prata med henne över huvud taget)

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..