Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur arg har din lärare vart?

Postat av crucifixiion den 24 Februari 2009, 17:54
358 kommentarer · 2 912 träffar
Hejsan alla Blodtörstiga Fragbitare.

Måste dela med mig om en del av min dag :)

Det var såhär, vi hade religionskunskap och pratade om vissa religoner Bla, Kristendom,judendom och islam.

Och sen kom frågan, Vad har dessa religoner för viktiga saker som betyder mycket för dess religion?, han frågade vad judendomen hade för något.

Givetvis svarade jag "Mein Kampf" omogen som jag är, och hela klassen skrattade utom lärarn som blev förbannad och sa att vi skulle talas vid efter lektionen,

Sen kom vi in på viktiga personer och varför dom är det, för dessa religioner.

Så räcker min kompis upp handen och ska vara rolig och svarar att Hitler var en viktig person för judendomen.

Då fick läraren nog av oss.

Så vi fick prata med läraren efteråt, han sa att vi inte var roliga på något vis och svor åt oss, han fick sne damp :(.

Senare på dagen fick vi gå och prata med rektorn som gav oss en rejäl utskällning.:(

Det var nog den gången en lärare har varit så arg på mig.

Nu är det din tur att dela med dig av den gången din lärare vart förbannad på dig.

Kanske inte är så Sköjj för er som inte såg det irl :(

Let it flow.:)

Härskare McManus.
Föregående tråd
Nästa tråd

358 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 358 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..