Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hatar mänskligheten

Postat av Whatzcrackin den 24 Februari 2009, 17:00
46 kommentarer · 320 träffar
Jag kan inte kontrollera min vrede!

Jag är en kille på 16 år och jag har ett problem. Jag får såna otroliga vredesutbrott. Det känns som om jag är på väg till nervsammantbortt, eller psykbryt. Ibland när jag bråkat med mitt syskon, eller höra mina föräldrar bråka, så vill jag bara slå ihjäl dem och se dem lida.
Jag vill inte känna så här men kan inte låta bli. Som t.ex. häromdagen, då bråkade jag med pappa. Senare under kvällen när jag skulle sova så låg jag och vred mig av ilska i sängen. Varenda gång jag höll på att somna så poppade hans ansikte upp i mitt huvud. Til slut blev jag så arg att jag slängde min mobil i väggen och fortsatte att skaka av ilskan.
När jag blir riktigt förbannad så vet jag inte vart jag ska ta vägen riktigt. Jag går bara runt runt och knäpper med fingrarna och det dunkar som fan i bröstet på mig, lite som att det kittlas. Jag får sån lust att skada mig själv eller någon annan bara för att lätta på min ilska.
Ett annat exempel visar hur jävla lite sympati jag har. Jag kan se folk dö utan att känna någon ångest eller något. Folk jag känner tycker att jag är sjuk i huvet. Jag vill inte känna mig som en psykopat. På något konstigt sätt så tycker jag om att se folk dö. Jag brukar ofta kolla på självmordsvideor på internet. Jag vet inte vad jag ska göra för jag hatar verkligen mänskligeheten och det den gör.

Vafan ska jag göra? Vad är problemet, ADHD, Damp ? Hjälp mig...
Föregående tråd
Nästa tråd

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..