Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flamberad Mjälte?!

Postat av diegodiego den 23 Februari 2009, 20:49
8 kommentarer · 101 träffar
Jag har ett problem som jag tror att ni på fragbite kan hjälpa mig med! det är nämligen så att jag var ute och körde bil häromdagen och råkade jag smälla in i ett träd, på läkarmottagningen så fastställde läkarna att jag hade tre brutna revben, kraftig hjärnskakning, och jag hade så mycket inre blödningar att 40 procent av blodet hade runnit ner till fötterna så mina fötter hade växt från storlek 43 till 46.
Jag hade också fått en flamberad mjälte. flamberad var den för att när jag krockade så flög jag genom rutan och ner på huven och eftersom huven var bort sprängd så landade jag med magen direkt på en kokande motorn så hela min mjälte var vidbränd.
jag undrar nu om ni på fragbite hade varit nöjda med er själva om ni råkat ut för samma sak som jag nu har gjort. hade ni skrytit i skolan eller på arbetsplatsen att ni fått en flamberad mjälte ?

MVH - thelotrking aka RacerförarN
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..