Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polarn tror han är dota pro^^

Postat av Legoglass den 20 Februari 2009, 22:58
29 kommentarer · 30 träffar
Har kört dota med några polare i typ 2 veckor. Vi är alla noobs. Men en polare, Gurra, tror han är über bra på dota..

Sitter i skolan och kollar heros, items och allt. Sitter hemma och kollar replays på dota matcher m.m.

När vi kör skriver han alltid 'backa', 'gå och köp', 'anfall' m.m.

Tycker de är så grymt irriterande. Så dampar han på mig för att jag inte hjälper han när en motståndares hero försöker ta han med fullt hp och jag har rött hp + att jag var melee^^

En gång skrev jag i chatten 'backa' då dampa han loss.

Jag tycker inte dota är så jäkla kul, kan lira de 1-2 gånger om dagen men inte mer. Gurra dampar på mig när ja inte vill köra och börja kalla mig naab och allt..

Gnäller på mig vad jag köper och allt fastän jag vet att jag köper rätt^^

Fan ska ja göra me han?

Körde en match, han bara rusar på motståndarna och fick typ 0-5 i stats på 15min. Jag avaktar och tar heros när jag har chans och ja fick yup 8-1 i stats, då dampa han på mig för att ja inte våga gå in och dö..

Man ska ju inte dö i dota så han e lite cp^^

Fan ska man göra? Vill bara dampa loss på han men de känns lite lol :P

Kanske är nördigt av att bli sur för att en polare tror han är bäst på ett spel men det är så jäkla irriterande så det är inte sant..

Kanske skrivit lite konstigt men hoppas ni fattar^^
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..