Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Snodde pengar

Postat av elgrovsvart den 20 Februari 2009, 20:52
110 kommentarer · 290 träffar
tja, är sjukt orolig nu och ångrar mig somfan, ska berätta,

Idag så skulle min polare till Swedbank och sätta inpengar på sitt konto, aja tänkte jag jag hänkar på..
När vi gick in på själva banken så ställde jag mig och väntade där man fyller i lappar te x för uttag av pengar eller insättning av pengar osv medans min polare gick fram till kassan.
Tog en jävla tid så jag vände mig om och kollade runt lite och såg en plånbok liggandes där dom "insättning/uttags-lapparna" finns, hmm tänkte jag såg ju fett lockande ut så jag öppnade den, där låg 2000:- kr och visa kort, legitimation osv, jääävlar tänkte jag vem fan kan ha glömt det så jag kollade runt om mej och såg att min polare fortfarande stod där borta och snacka med nån i kassan.
Jag tänkte, vafan ska jag verkligen göra det här?:S
sen såg jag att min polare började gå mot mej och var färdig med ärendet så jag fick ett ryck och öppnade plånboken och tog pengarna! fyfan asså vilket ryck jag fick, låtsades som ingetning och gick iväg en bit samtidigt som jag berättade för polarn som det var, att jag tog 2000kr ur en plånbok som låg där.

Nu har jag hel sjuk ångest och ångrar mig som fan, visst jag är 2000kr rikare men fan det kändes absolut inte rätt! skulle vilja spola tillbax tiden och lägga tillbax pengarna i hans plånbok...

Någon som vet vad som kan hända? jag e helt säker att ingen såg att jag tog pengarna, för det är ju sådana dära skyltar lite här och var för jag stod bakom en sådan.

jag är helt sjukt orolig iallfall och ångrar det SJUKT MKT.

så vad kan hända? vad tkr ni jag ska göra? har det hänt något liknande för er?
Föregående tråd
Nästa tråd

110 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 110 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..