tjena tjena, umm kan inget forum eller något sånt till wc3 så jag vänder mej till er^^
köpte wc3 för 2 dagar sen och har fastnat för orc, har kollat på en massa matcher och sånt men det är inte mycket man fattar mer än skillsen och i vilken ordning man bygger och creepar.
så om ni har lite tips om vilka loot man ska spara och när man ska använda tp scrollen och vad som är viktigt så våre det epic.
Alla units runtom din hero tp:as ju med har jag för mig.
Du får anpassa ditt spel helt efter vilka du möter och vilken bana du kör.
Bästa sättet är att du tar reda på lite basic builds och nöter du.
Bli van och träna på multitasking och få en APM runt 90-100 (Nyttiga actions såklart) Vet inte så mycket som orc och vet inte hur ändrat det är nuförtiden men farseer och gruntar är hårda och lätta att creepa med.
Creepa runt på banan å fixa vargar å spring in och stör på motståndarens production med vargarna är nyttigt early game.
Sen är det nog bara att köra raiders gruntar å contra air snabbt med bat. Orcer hade alltid ganska lik build mot varje ras.
Men var flexibel och tänk ut motståndarens svagheter å styrkor.
Kan inte säga mkt mer än det som en gammal UD spelare ^^
Meh nööt kolla replays på replayers.com om sidan finns kvar å nöt å bli så skillad så möjligt (även om det knappt behövs som orc :P)
annars är det bara nöta som gäller, du kan ju alltid lira lite microwars osv för att bli bättre på det.
själv gillar jag att lira nightelf med zeppe-dodge :)