Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Roligaste boll leken från skolgympan?

Postat av ♪kotte♪ den 18 Februari 2009, 21:39
58 kommentarer · 10 286 träffar
Som topic, vilken boll lek tycker du är den roligaste som du kört på gymnastiken?

Själv tyckte jag mycket om "kryssarkungen", det gick ut på att man på 2 olika lag, fick ett antal minuter (~5min) på att bygga upp varsin bas" på vardera sida av salen. Sedan skulle man utse "kryssarkungen" som var hemlig för det andra laget.

Sedan så slängde läraren ut bollar och man tog bollar från sin egen sida av salen och kastade på de andra laget. Vart man träffad fick man sitta ner och vänta på att "kryssarkungen" skulle smyga fram bakom dig och "återuppliva" dig.

Lyckades man knäcka vem på det andra laget som var kungen vann man eller så sköt man bara ner kungen =)

Spöklboll också en av de roligare imo.

Killerball också en utav de roligare kommer jag ihåg, körde ni också med att vart du träffad så fick du sitta på bänken tills det kom in 4st nerskjutna personer till sedan så fick du gå ut på plan igen?
Föregående tråd
Nästa tråd

58 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 58 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..