Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Snowboard hjälp!

Postat av demonenlol den 15 Februari 2009, 22:06
5 kommentarer · 332 träffar
Tja! :)

Nu är det så att jag har bestämt mig för att köpa en ny snowboard då min sletna gamla extreme bräda inte håller måttet längre, eller bindningarna och shit släpper efter ett åk och jag pallar inte ha skiten längre eftersom jag haft den i 4 år nu och åkt lite halv seriöst.
Nu har jag dock kört seriöst ett tag och jag åker bra, om vi säger så här så klarar jag av alla backar utan problem i hög hastighet utom motförmodan puckel pister. Och jag hoppar också på dom hoppen som är snäppet under "big jumps".

Så nu till frågan, vet någon här på fb en bra och prisvärd snowboard som klarar allt från hopp till skön åkning.
Har kikat runt lite och hittade denna: https://www.boardstore.se/item /id/39179/category/111/page/2 /
Som jag blev förtjust i men någon som vet något annat, det är ju rea på den och den verkar prisvärd. Ska köpa nya bindningar också så om någon vet några bra så får ni gärna länka dem eller något i tråden :)

Tack på förhand! :)

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..