Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hur ska jag bevisa att ja älskar henne ?

Postat av skruven den 15 Februari 2009, 15:47
95 kommentarer · 2 168 träffar
tjo :)

min tjej som vi kallar elvira..

för c.a 5 dagar sedan sa elvira att hon vill ta paus ett litet tag och det va jag helt med på inga problem lixom . nu sitter hon på msn o säger att hennes "paus" är över men hon vill att jag ska visa att jag värkligen älskar henne.

har sagt saker som : jag förlät dig när du hadde hånglat me den killen (vilken hon har gjort) då sa hon något i stil med att hon mådde ändå dåligare för att jag tog upp det...

min första tanke va att köpa något fint typ som ja lovade henne ett cs acc ( ja hon spelar :) ) men gjorde inte det för det visade sig att hon ville veta ifall jag utnyttjade henne , så det kändes fel att "köpa henne"

nu undrar jag ifall ni vet något som värkligen visar att jag älskar henne ?

Edit :Till alla som säger att ja ska dumpa henne : de kommer jag inte göra för hon är perfekt skit snygg kropp lagom kort snäll det ända problemet är nog att hennes familj är lite bråkig , skilda föreldrar.

måste få henne att fatta det klarar inte att ha henne "sur" på mig svårt att sova m.m

stavfel bjuder jag på! :P
Föregående tråd
Nästa tråd

95 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 95 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..