1
kändisar!!
Postat av starkejohan den 15 Februari 2009, 06:18
16 kommentarer · 231 träffar
Tjena fb jag har suttit och funderat på varför nästan alla kända Amerikanska skådespelare har judiskt påbrå ganska sjukt ändå eftersom det bara finns 2% i hela USA. Nån som vet varför? skapa en diskussion om vad detta kan bero på
nedanför ser ni en liten glimt av alla kändisar med judisk påbrå
ps; stavfelen bjuder jag på
adam sandler
ben stiller
Sarah Michelle Gellar
Sarah Jessica Parker
Natalie Portman
Adam Brody
Jake Gyllenhaal
Shia LaBeouf
Nikki Reed
Gwyneth Paltrow
Alicia Silverstone
Sharon Stone
Demi Moore
Jennifer Love Hewitt
Marlyn Monroe
Madonna
Kim Bassinger
Shania Twain
steven spielberg
Av de nya stjärnorna är enligt källor ca 85% av alla stjärnor judiska. Ofta barn eller släktingar till producenter och filmbranchens ledande figurer, Och så har det varit i Hollywood sedan 1930talet. De flesta kända manliga stars är judar tex Paul Newman, Harrison Ford,Rober DeNiro 1/2 jude osv en av undantagen är Mel Gibson och eventuellt Clint Eastwood fast enligt en tidning "Hollywood Actors" så skulle hans mormor vara judinna....
nedanför ser ni en liten glimt av alla kändisar med judisk påbrå
ps; stavfelen bjuder jag på
adam sandler
ben stiller
Sarah Michelle Gellar
Sarah Jessica Parker
Natalie Portman
Adam Brody
Jake Gyllenhaal
Shia LaBeouf
Nikki Reed
Gwyneth Paltrow
Alicia Silverstone
Sharon Stone
Demi Moore
Jennifer Love Hewitt
Marlyn Monroe
Madonna
Kim Bassinger
Shania Twain
steven spielberg
Av de nya stjärnorna är enligt källor ca 85% av alla stjärnor judiska. Ofta barn eller släktingar till producenter och filmbranchens ledande figurer, Och så har det varit i Hollywood sedan 1930talet. De flesta kända manliga stars är judar tex Paul Newman, Harrison Ford,Rober DeNiro 1/2 jude osv en av undantagen är Mel Gibson och eventuellt Clint Eastwood fast enligt en tidning "Hollywood Actors" så skulle hans mormor vara judinna....
stämmer det jag säger??
13 personer har röstat