Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min brod gjorde mej bannad.

Postat av auratyp den 14 Februari 2009, 14:36
78 kommentarer · 325 träffar
****iNGENMYT****************** *******

FEL I TOPIC, SKA STÅ "bror"

Hejhej! Den store p0ww här. Jo nu är de såhär, att för ungefär ett halvårsen så gifte min mor om sig med en ny gubbjävel, vilket resulterade i en liten p13_cool_boy_1337 som "lillebror" aja, han har alltid vart skitjobbig och masat hela tiden osv. Men till saken. Kommer hem en dag och ser han sitta vid MIN DATOR OCH SPELAR CS!!!!!!!!!!!

Då säger jag-Jävla mongo dra ifrån min dator!

Han- Pappa sa att jag fick spela!!

Jag- Skiter i vad din farsa säger! dra !

Han- Jag ska säga till pappa!

Jag- Ja visst gör de du:)

Ja, blev massa skit med farhanses men det orkar jag inte skriva om. Sen nu dagen efter startade jag datorn och tänkte gibba lite, då ser jag: You have been vacbanned!.

Blir så jävla arg, han sitter och FUSKAR på MIN DATOR! Ja, så jag drar till hans morsa, (Det var på måndagen och han va hos sin mor. ) Kommer in, trycker upp han mot väggen och säger - VEM VARE? VEM VARE SOM GJORDE MEJ BANNAD?!?!?!

Han- Inte vet jag, släpp mej din datanörd (Notera att han sa DATA och inte DATOR)

Då blir jag VANSINNIG för att han säger fel på en sån sak och drar en killingspree (försöker) och tar en stol och ska kasta på han,. Tyvärr går det här lilla fula mongot på kickboxning. Han sparkar mig i skrevet och säger:

-Ingen kommer någonsin tro att det är jag som har fuskat. Jag använde ditt nick och fuskade på spelarenan..!!! (ondskefullt skratt)

DÅ reser jag mig upp och springer hem och loggar in på msn/fragbite/spelarenan/steam/ lunarstorm och får se saker som: Ny fuskare upptäckt...suck. och på msn skrev alla: tjena st0rf0skarN och alla mina fjortisbrudar @ Lunar ville inte ha camsex mer.. Så då loggade jag in på Kamrat.com och skrev i Live:

Någon som är lite sugen på att ha Camsex;);) får då till svar: Fuskare! Etc.

Fyfan,. JAG SKA HÄMMNAS på ungen. Så fragbite, hur ska jag göra? Funderat lite på att döda hans 3marsvin som han har här hemma. Btw jag jobbar halvtid på mcdonalds så skulle kunna fritera han/hans far katt!!!!! HAHAH, Såna fuskare som han ska utplånas, UTPLÅNAS SA JAG!!!!!

Kom med mer tips tack
Föregående tråd
Nästa tråd

78 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 78 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..