Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Göra slut med brYden

Postat av jrhpegvnj3tfd den 11 Februari 2009, 22:29
90 kommentarer · 237 träffar
Hej

Har varit tillsammans med en tjej nu i en och en halv månad och det känns inte som jag pallar med henne längre, hon blir SKITSUR om jag inte hör av mig, frågar hur hon mår, vad hon tänker på och allt sånt.

"Horan säger:
Och jag trodde verkligen på dig när du sa att du älskade mig, men uppenbarligen så var det bara nått du sa. Jag vill verkligen inte att det ska ta slut, men när du gör så att allt annat blir viktigare än mig, då blir det jobbigt. Det är det enda jag har tänkt på dom senaste dagarna..."

Gillar henne, men jag måste kunna umgås med polarna också, hon kan inte ta upp all tid om ni fattar.

Men jag vill ge det en chans till, så jag "måste ringa ikväll, annars är det slut".

Vad fan ska man säga? Smöra som fan? Aja, kan inte så mycket om det här, bara lite tips på vad man kan säga vore fint!=)

Fotnot: Horan = tjejen

Diskussion; förhållande? ONS? Lena Handén? Varför?

90 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 90 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..