Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Intressekoll: Importläsk Karlstad?

Postat av macmann1 <3 den 11 Februari 2009, 22:20
54 kommentarer · 210 träffar
Vår webshop är nu uppe! http://www.schakal.se

Som det står på sidan: LÄS UNDER KÖPVILLKOR

Tack o hej!

_____________________________ ______________________________ ____

Ursprunglig tråd:

Tjopp!

Nu är det såhär att jag och några polare funderar på att starta upp en form av webbshop och avhämtningslager för importerad läsk.

Läsk såsom Mountain Dew, Vanilla Coke, Cherry Coke osv.

Vi har tagit kontakt med Grays som importerar och de ska återkomma med prisuppgifter och sätta upp oss som företagskund då vi för tillfället driver ett UF-företag.

Det vi undrar lite över är hur intressant detta skulle vara. Folk som bor i Stockholm till exempel kan ju köpa dessa drycker på en del ICA bland annat så där är väl inte behovet så stort.

Här i Karlstad däremot är det svårt att få tag i och frakt från andra städer är dyrt och att åka till stockholm för att köpa läsk, nja.

Så jag undrar lite hur intresset skulle vara? Priser vet jag inte än men tanken är ju inte direkt att gå med massvinst utan mer leverera läsken där den är svår att få tag i.

Ni som bor i städerna häromkring får gärna berätta om det finns i någon affär hos er och då i vilken utsträckning.

----------------------------- --------------------

Edit*

För er som var intresserade:

Första leveransen är nu beställd. Det är en ganska liten leverans på sammanlagt 18 flak av följande:

Mountain Dew

Vanilla Coke

Cherry Coke

Root Beer

Cream Soda

Den beräknas skickas från Grays på torsdag 19/2.

Mountain Dew

40 personer har röstat

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..