Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hans första ord var KRIG, sjukt läskigt!

Postat av aber den 11 Februari 2009, 19:52
36 kommentarer · 78 träffar
TJA!

Jag kom precis hem från en minst sagt underlig kväll. Jag var hemma hos en polare som har en lillebror som precis fyllt 1 år. Vi polare ville ut och röka så vi gick ut en stund, och lillebrosan vill prompt följa med så det gjorde han. Vi drog honom efter oss i en pulka.
Vi gick med honom till en liten backe i ett öppet område och åkte lite med honom.

Helt plötsligt åker två stridsplan förbi, låter som fan. Och ungen, lillebrosan alltså. SOM ALDRIG HAR SAGT ETT VETTIGT ORD säger då "krig". Helt sjukt! Hans första vettiga ord är KRIG! När två stidsplan precis flugit förbi.

Både jag och min polare blev helt paralyserade, fattade inte vad som hade hänt. Vi trodde inte våra öron. Jag sitter och ryser när jag tänker på det som hände.

Någon som kan föklara det? Förstår inte hur ungen kan säga krig helt plötsligt när två stridsplan flyger förbi.

Har något liknande hänt er?
Diskutera vad som kunde ha fått ungen att säga det just då.

peace

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..