Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Katten o vetrinären

Postat av 1337person den 11 Februari 2009, 12:13
11 kommentarer · 192 träffar
förra veckan så var ja hos vetrinären med min katt Jack, eftersom han har haft problem med att bajsa, när han la sina kablar i sin låda så skrek han och massa konstiga ljud, och ja har inte gett han något ovanligt.
hos vetrinären så fick vi vänta i 30min på att någon skulle ta emot mig.
nu när han undersökte katten så var ja inte så upmärksam eftersom ja var bakfull och försökte att focuser på att skriva ett sms till min flickvän jennifer, så hon visste inte var ja var.
och under den tiden så hade vetrinären förklarat för mig hur ja skulle behandla katten,
men eftersom ja inte lyssnade och bara satt och nickade till honom hörde ja bara en mening, och den löd
"så ska du ta den i analen på honom både morgon och kväll och kom tillbaka om en vecka"
jag blev sjukt förvirrad men ville inte fråga eftersom han trodde ja lyssnat hela tiden,
men som sagt så åkte ja hem med min katt
och när jag kom hemma så gjorde ja som han hade sagt till mig, ja tog katten i Analen i röven rättaresagt.
detta gjorde ja som han hade sagt 2 gnger om dagen i en vecka.
nu när ja var hos han igår så frågade han om ja gjort som han hade berättat för mig, och ja svarade ja.
när han undersökte katten så såg han att hans anal hade blivit större, och sen frågade han om ja va säker att ja get han katt alvedon(mins inte va den heter) och inte något annat, ja blev helt vitt i ansiktet.
jag skrek hög "För fan, jag har satt på katten i röven hela veckan och ja skulle bara stoppa up alvedon i röven på honom?!"
Vetrinären blev rassande och kallade på vakterna som kom rusande och tog tag i mig(Vetifan man har vakter på ett djursjuk hus för) och vetrinären ringed polisen, och dom komma 10min efter.
jag försökte att förklara mig att ja missförståt allting och att ja inte var sjuk i huvet.
nu fragbite, e detta olagligt? polisen sa att dom kunde anmäla mig för Tidelag eller något, och i så fall, hur länge kommer ja få i straff i fängelse eller böter?

Har du satt din katt i röven?

9 personer har röstat

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..