Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HJÄLP!!!!!!!!!

Postat av dekadansen den 11 Februari 2009, 04:11
23 kommentarer · 144 träffar
Hej fragbite, jag har ett sånt stort jävla problem!!!!!!

I lördags hade jag min första fylla, och det var ett rent helvete! Jag själv kommer inte ihåg så mkt av vad jag gjort, men mina vänner har sagt en hel del. Jag drar hela storyn här nu!

Vi började hos en kompis, och jag hade 1.5 liter whiskey till mig och en kompis, men det var jag som började, de andra var lite småskrajja tydligen. Så jag stod där ute på verandan i huset och shottade i mig det.

Efter tio stycken kände jag ingenting. Men så gick jag ut på trädgården och skulle kicka lite med fotbollen, helt plötsligt slår det till och jag blir helt borta. Jag gick tillbaka tilll verandan och shottade i mig ännu mer. Till slut var jag ju tvungen att tömma blåsan., så jag gick ut på trädgården och ställde mig framför ett par taggbuskar och drog ut ballen, där helt plötsligt ramlar jag framåt och det sätter sig taggar överallt. Och så klart på ballen, jag skriker efter hjälp och ut kommer en tjej och hjälper mig, och jag hade ju inte en tanke på att ballen fortfarande var ute på jakt, så den blottades ju sönder.

Efter det så blev det att shotta några till, sen började allt kännas svart och tungt, så jag gick och satte mig i fåtöljen en stund, sen är det rätt svart, men när jag vaknar upp igen var de andra inte så jävla nyktra, och jag började stöta på en tjej som satt jämte. och frågade om jag fick peta på hennes muff.. och full som hon var lät hon mig göra det, så jag drog mina två fingrar in och ut...

Det var en speciell kväll i vårat lilla samhälle och det fanns ett "öltält" längre ner i våran by. Tanken med hela kvällen var att dra sig neråt dit, så när vi börjar känna att det är dags, välter jag ut en kaffekokare på golvet, börjar bråka med min kompis, och han slår ut mig genom dörren, så jag faller ner från trappan och ut på gräsmattan.

När jag sedan ställde mig upp var jag lite ledsen, och så kom en tjej (trodde jag....) och tröstade mig. Jag började så klart strula med denna "tjejen". Och vi börjar gå ner mot öltältet, halv-vägs ner träffar vi några andra kompisar, där jag och "tjejen" började strula igen, av någon anledning slog min kompis till mig, så jag flög in i en buske, och sen drar han till "tjejen" så "hon" flyger nedför ett dike, där hon ligger kvar.

Jag springer ner och kollar hur det är med "henne", hon ligger bara kvar, då märker jag att jag inte hittar min whiskey-flaska, och säger att jag bara ska upp och hämta den, sen kommer jag ner och hjälper "henne" igen. (Flaskan hade jag i handen hela tiden..)

Så jag går upp mot huset igen och träffar mina kompisar som precis börjat gå därifrån. Då helt plötsligt känner jag att ballen måste ut och luftas igen, så jag ställer mig jämte de och drar ut honom. Då ropar en vän till mig "MIKAEL, DRA IN DEN FÖR HELVETE". Då svarar jag snällt, "Naaaeee, HAN VILL VARA FRI!!!" Så klart ser ju alla tjejer detta. Men nu kommer vi äntligen fram till mitt problem.

Jag drog upp med min kompis flickvän till huset igen, och säger att vi bara ska hämta mer sprit. Så hon följer med upp och halvvägs dit känner jag att nu kanske jag får ha sex för första gången, så jag frågar henne, "Sara, kan inte vi ha sex?!" och hon svarar, "Men Andreas då?!, Jag har ju Andreas!!" Och jag tjatar ett tag, sen frågar jag om hon kan suga av mig istället, och jag tar för givet att hon ska göra det så jag drar fram ballen igen. Då springer Andreas upp till oss och skriker "MICKE?! VA FAN HÅLLER DU PÅ MED?!" så jag stoppar in den och går därifrån så snabbt jag kan.

När jag är på väg ner så möter jag Anna, och hon säger "Jag har så ont i huuveet!" Och jag svarar med "Anna, kan inte vi ha sex?" Så hon ger mig en fet örfil, och jag säger ....aaaaann, och lunkar sakta nedåt, helt ensam, på vägen ner ringer jag min flickvän, ja, jag hade en flickvän...

När jag ringer hem till henne, är det hennes pappa som svarar, och jag säger "Jag älskar verkligen din dotter!, kan jag få prata med henne?" Så han ger henne telefonen, och jag säger "Kajsa, Jag har strulat med tre stycken, bett en suga av mig, men jag älskar dig!" Sen lägger jag på..

När jag sen kommer ner till Hemköp, nära öltältet, träffar jag några hockeykillar och börjar kaxxa mot de som fan. Då kommer Andreas fram och stoppar de från att slå ner mig fullständigt. Och drar in mig i bilen han ska åka hem i, där hela hans släkt satt i princip, så jag lägger mig rätt upp och ner över 4 pers i baksättet och så åker vi iväg, mitt i allt hör jag föraren säga, "Han har en stor kuk han", och jag säger "aa, jag har en stor dase!" sen vaknar jag i min säng dagen efter.

Allt detta är vad mina vänner har sagt till mig, och tjejen jag strulade med som låg i diket, var ingen tjej...
Men mitt problem är så klart, vad ska jag göra nu?! jag har inte en aning om vad jag ska göra, jag har undvikt min flickvän, min kompis, och tjejen jag bad suga av mig. Snälla, hjälp mig?!

MVH Micke

Vad ska jag göra nu?!

20 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar