Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator, 4800kr

Postat av chokladtomt1 den 9 Februari 2009, 21:33
10 kommentarer · 187 träffar
Shuue, nu när min dator håller på att ruttna ihop tänkte jag köpa mig en ny speldator. Kan börja med att berätta att jag kan bygga ihop den själv och att den får max kosta 4,8k. Men de är de att jag är inte riktigt grym på de här med datorer och om allting passar ihop. Så jag vänder mig till FB. Är denna dator bra, passar alla delar ihop, har jag glömt något? Har absolut ingenting hemma förutom mus,tangentbord och skärm. Sen har jag strömkablar och kablar och grejjer.

Har inget chassi, nätagg, grafikkort, dvd etc. Alltså datorn ska vara helt ny och fräsh!

Har är då delarna jag valt ihop på Inet:

DVD: Samsung SH-S223F 22X DVD±RW DL SATA Svart

Chassi: Cooler Master Elite 330 ATX

Grafikkort: XFX GeForce 9500GT 512MB PCIe

Hårddisk: 320GB Western Digital Caviar SE SATA II

Internminne: 2048MB (2x1024MB) DDR2 PC6400 CorsairXMS2

Moderkort: Asus M3N78 PRO, nForce 8300 AM2/AM2+

Nätagg: 450W Corsair CMPSU-450VXEU

Processor: AMD Athlon64 X2 6000+ 3.1Ghz

Fläkt: Scythe 120mm Slip Stream Fan, 1200rpm

Är de inte prisvärt så länka någon bättre, eller om ni är riktigt snälla bygg ihop en bättre på inet/komplett.

Sen en sak till, vet att de är jobbigt för er men är sjukt kass på datorer. Så om någon är snäll och villig att kolla upp om alla delar fungerar tillsammans.

Tack så jävla mycket på förhand!!!

AMD vs INTEL?

35 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..